کد مطلب: 

251777

پلیس فتا از کسب ‌و کارهای اینترنتی حمایت می‌کند

رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری، گفت: با تشدید محدودیت‌های کرونایی در کشور، تعطیلی موقت کسب وکارهای سنتی فرصتی مناسب برای تغییر نگرش فعالان این حوزه در خصوص ادامه فعالیت در فضای مجازی است و پلیس فتا با تمام توان در جهت ارائه هرگونه کمک و مشاوره به مردم عزیز به‌ ویژه صاحبان مشاغل اقدام خواهد کرد و در کنار آن‌ها خواهد بود.
پلیس فتا از کسب ‌و کارهای اینترنتی حمایت می‌کند

به گزارش سیتنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، رئیس پلیس فتا استان چهارمحال و بختیاری، گفت: در شرایطی که مهم‌ترین مراکز شیوع ویروس کرونا اماکن جمعیتی مانند بازارها، مجتمع‌های تجاری، فروشگاه‌ها از سوی کارشناسان حوزه بهداشت عنوان‌شده و کارشناسان و مسئولان با تعطیلی کانون تجمع‌ها از مردم خواسته‌اند در منزل بمانند، بسیاری از کسبه نیز برای جلوگیری از همه‌گیر شدن این بیماری ناچار به تعطیلی کسب‌وکار خود شده‌اند.

وی گفت: همین امر موجب شده بسیاری از کسب‌وکارها در آستانه تعطیلی قرارگرفته و یا دچار رکود شدید شوند ، بدیهی است تداوم این روند سبب مشکلات اقتصادی برای کسبه و بازار خواهد شد و از طرفی برای حفظ سلامتی انجام قرنطینه و محدودیت‌های اعلامی اجتناب‌ناپذیر است ازاین‌رو می‌توان از فضای مجازی به‌عنوان یک ابزار مهم در راستای پیشگیری از رکود در کسب‌وکارهای گوناگون و تبدیل کسب‌ وکارهای سنتی به آنلاین بهره گرفت.

وی افزود: هرچند حفظ و تأمین امنیت یکی از مؤلفه‌های مهم در این فعالیت‌ها به شمار می‌رود و درصورتی‌که این مؤلفه تأمین نشود این فعالیت‌ها دچار چالش‌های زیادی خواهند شد. پلیس فتا ضمن حمایت قاطعانه از فعالیت‌های سایبری ایمن و متناسب با قوانین کشور، خصوصاً کسب‌وکارهای مورد اعتماد بومی این استان، به صاحبان مشاغل سنتی پیشنهاد می‌کند تا با بهره‌گیری از دانش متخصصان و بسترهای مجاز و مورد تائید متولیان این حوزه بتوانند بخشی از رکود تحمیل‌شده اقتصادی خود را جبران کنند.

رئیس پلیس فتا استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد : قطعاً پلیس فتا نیز با تمام توان در جهت ارائه هرگونه کمک و مشاوره به مردم عزیز به‌ ویژه صاحبان مشاغل اقدام خواهد کرد و در کنار آن‌ها خواهد بود.

وی از صاحبان کسب‌وکارها خواست به ‌منظور افزایش سواد رسانه‌ای و چگونگی ورود به حوزه کسب‌وکارهای فضای مجازی و الزامات و نکات امنیتی در این حوزه از مطالب مفید سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بهره ببرند ضمن اینکه کارشناسان پلیس فتا به‌صورت برخط پاسخگوی این عزیزان خواهند بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4 (1 vote)
سیتنا 3
2020-11-29 13:30

افزودن دیدگاه جدید