کد مطلب: 

251772

کلاهبرداری به بهانه‌ی فروش کد تخفیف اسنپ!

رئیس پلیس فتا اصفهان، گفت: فردی که در سایت دیوار به بهانه فروش کد تخفیف اسنپ، اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.
کلاهبرداری به بهانه‌ی فروش کد تخفیف اسنپ!

به گزارش سیتنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی رئیس پلیس فتا اصفهان در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت شهروند اصفهانی مبنی بر اینکه با هدف دریافت کد تخفیف اسنپ 70 میلیون ریال از حساب وی به صورت غیر مجاز برداشت شده است، کارشناسان پلیس را بر آن داشت تا موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: شاکی در سایت دیوار با آگهی که اقدام به فروش کد تخفیف اسنپ و دریافت مبلغ 5 هزار تومان بابت آن می‌کرده است مواجه می شود و با ورود به درگاه پرداخت از طریق لینک معرفی شده متوجه می شود علاوه بر این که کد تخفیف دریافت نشد کل موجودی حساب او نیز مورد برداشت غیر مجاز قرار گرفته است .

سرهنگ مرتضوی عنوان داشت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، درگاه بانکی که شاکی از طریق آن اقدام به واریز وجه کرده است، درگاهی جعلی بوده که اطلاعات و موجودی حساب بانکی وی را به سرقت برده است، نهایتاً کارشناسان با اقدامات تخصصی و فنی خود موفق به شناسایی فرد کلاهبردار می‌شوند.

رئیس پلیس فتا اصفهان به عموم مردم هشدار داد: افراد سود جو اقدام به ایجاد کانال و صفحات تبلیغاتی یا درج آگهی جعلی با موضوعات جذاب و اغوا کننده می نمایند و در واقع ضمن هدایت کاربر به درگاه جعلی پرداخت (فیشینگ) ، اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب بانکی آن‌ها می‌کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2020-11-29 12:41

افزودن دیدگاه جدید