کد مطلب: 

251722

ساخت سیستم مدیریت هوشمند مصرف انرژی ساختمان توسط شرکت دانش‌بنیان اتصال صنعت میانه

شرکت دانش‌بنیان اتصال صنعت میانه، با تولید محصولات خود تلاش برای توسعه بازار اینترنت اشیاء را شروع و این محصولات را به بازار داخلی کشور عرضه کرده است.
ساخت سیستم مدیریت هوشمند مصرف انرژی توسط شرکتی دانش‌بنیان

به گزارش سیتنا به نقل از سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت اتصال صنعت میانه (ESM) توسط جمعی از کارشناسان فعال در حوزه‌ فناوری اطلاعات و با هدف توسعه هر چه بیشتر راه‌کارهای ارتباط هوشمند در کشور شکل گرفت. این شرکت با تولید محصولات مختلف خود توانست جای خود را در بازار داخلی باز کند و برای حضور در بازارهای جهانی تلاش می‌کند.

به گفته محمد جابری مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان، «ماژول NB-IoT»، «کیت آموزشی»، «سیستم هوشمند مدیریت ساختمان»، «مودم و روتر نسل چهارم سیم‌کارت‌خور» و «سیستم هوشمند کنترل ترافیک دریا» از جمله محصولات تولیدی این شرکت است.

وی ادامه داد: کیت آموزشی ما برای آموزش و نمایش عملکرد فناوری IoT در نمایشگاه‌ها و آموزش تخصصی و کاربردی نیروهای متخصص حوزه اینترنت اشیا کاربرد دارد.

وی همچنین گفت: سیستم هوشمند مدیریت ساختمان شرکت هم عبارت است از یک زیرساخت سخت‌افزاری که امکان تبادل دو طرفه اطلاعات را بین دستگاه‌ها و مرکز کنترل و  با استفاده از  اینترنت اشیاء محقق می‌کند. ماژول‌های BMS طراحی شده مبتنی بر اینترنت اشیا، سیستمی است که از طریق اجزای خودکنترل قسمت‌های مختلف ساختمان و نمایش خروجی‌های مناسب را برای کاربر امکان‌پذیر کرده است.

جابری همچنین بیان کرد: سامانه هوشمند کنترل ترافیک دریا، هم سامانه‌‌ای است که موقعیت مکانی شناورها، مصرف سوخت شناورها، مسیر حرکت، میزان بار شناورها را به کمک نرم افزار موجود در اتاق کنترل اسکله، پایش و محاسبه و ذخیره‌سازی می‌کند؛ بنابراین به صورت خودکار و دقیق عملکرد هر شناور، لحظه به لحظه رصد می‌شود و امکان دخل و تصرف در سوخت به حداقل کاهش می‌یابد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2020-11-28 11:21

افزودن دیدگاه جدید