کد مطلب: 

251564

شاتل موبایل بسته‌های اینترنت ویژه دوره قرنطینه ارائه کرد

شاتل موبایل در طول مدت قرنطینه شهرهای با وضعیت قرمز، بسته‌های جدیدی با تخفیف‌های ویژه به افراد حاضر در این شهرها عرضه کرد.
شاتل موبایل بسته‌های اینترنت ویژه دوره قرنطینه ارائه کرد

به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا، روابط عمومی شبکه تلفن همراه شاتل، اعلام کرد: همزمان با آغاز دوره قرنطینه به دلیل اوج‌گیری دوباره شیوع کرونا، شاتل موبایل با هدف تسهیل و کاهش هزینه دورکاری افراد و استفاده از اینترنت برای سرگرمی و دسترسی به اطلاعات در زمانی که بیشتر اوقات خود را در خانه سپری می کنیم، طرح تازه ای ارائه کرده است. در این طرح که تا 15 آذر 1399 و پایان محدودیت‌های قرنطینه ادامه خواهد داشت، بسته‌های جدید اینترنت 3G و 4G با قیمت‌های ویژه در اختیار مشترکین جدید و قدیمی سیم کارت های شاتل موبایل قرار می گیرد.

شاتل موبایل که برای اولین بار در ایران، سیم‌کارت‌ هوشمند را به بازار عرضه کرده است، طرح «بسته آغازین در خانه بمانیم» را ارائه کرده که بدون افزایش قیمت، ترافیک اینترنت بیشتری را در اختیار مشترکین جدید سیم کارت های خود قرار می‌دهد. علاوه بر بسته آغازین برای خرید سیم کارت هوشمند، 4 بسته افزایشی اینترنت ویژه دوران قرنطینه نیز از سوی این اپراتور عرضه شده است که همه مشترکین قدیمی و جدید سیم کارت های شاتل موبایل می‌توانند ، این بسته‌ها را در دوران قرنطینه، با قیمت‌هایی نازل‌تر از حالت عادی خریداری کنند. 

شاتل موبایل پیش از این نیز فعالیت‌های گوناگونی در جهت توسعه خدمات غیرحضوری و ارتباطی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام داده بود؛ اهدای چند نوبت بسته اینترنت برای معلمان و اساتید داشگاه، توسعه زیرساخت ثبت‌نام اینترنتی و تلفنی سیم‌کارت جهت حفظ سلامت افراد و جلوگیری از حضور متقاضیان در مراکز تجمع، عرضه سیم‌کارت سازمانی ویژه دورکاری با قابلیت ایجاد سریع و مقرون به صرفه کانال ارتباطی امن و اختصاصی بر مبنای راهکار APN-VPN به همراه قابلیت عرضه IP معتبر و یکتا روی سیم‌کارت، از جمله این اقدامات هستند.

شاتل موبایل، اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش 3G و 4G/LTE در سراسر کشور با پیش‌شماره 0998 و کد یک است که برای نخستین بار در ایران، فناوری نوآورانه «سیم‌کارت هوشمند» را به بازار ارتباطی کشور معرفی کرده که بر اساس آن، سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل با تحلیل آنتن های موجود در محدوده محل حضور مشترک، بهترین آنتن و پوشش شبکه را به طور خودکار برای وی انتخاب می‌کند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت، می‌توانند به وب‌سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا از طریق شماره 09981000000 و به صورت 24 ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-11-24 11:29

افزودن دیدگاه جدید