کد مطلب: 

251431

فناوران برای افزایش امنیت اطلاعات دعوت شدند

توسعه بازار امنیت اطلاعاتی موضوع فراخوانی فناورانه است که فعالان این حوزه را برای این موضوع دعوت به چالش می‌کند.
فناوران برای افزایش امنیت اطلاعات دعوت شدند

به گزارش سیتنا، طراحان پلت‌فرم‌های باگ‌بانتی با هدف توسعه بازار و افزایش تجربه متخصصان امنیت اطلاعات در فراخوانی فناورانه به چالش دعوت شدند. باگ‌بانتی یا مسابقات کشف باگ و آسیب‌پذیری، برنامه‌هایی هستند که طی آن‌ها یک وب‌سایت یا اپلیکیشن و حتی سخت‌افزار، سازمان یا توسعه‌دهنده برای کشف باگ‌های سرویس خود، به خصوص رخنه‌ها و باگ‌های امنتی،‌ به افراد و هکرها پاداش و جایزه می‌دهد.

بر همین اساس هم ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری طی فراخوانی اعلام کرده است که قصد دارد در برنامه‌ای حمایتی از پلت‌فرم‌های باگ‌بانتی حمایت کند.

این فراخوان یک همکاری مشترک میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پلتفرم‌های باگ‌بانتی است. هر یک از پلتفرم‌های باگ‌‌بانتی ایرانی می‌توانند با ارسال اطلاعات در روال ارزیابی این فراخوان قرار گیرند.

حمایت‌های ارائه شده شامل «مشارکت با صاحبان پلتفرم‌های باگ‌بانتی برای توسعه امکانات و قابلیت‌های پلتفرم»، «مشارکت با مشتریان پلتفرم‌ها برای پرداخت جوایز مسابقات کشف آسیب‌پذیری»، «حمایت ویژه از متخصصان برتر (کشف بیشترین و موثرترین آسیب‌پذیری‌ها در جریان مسابقات)»، «حمایت از برگزاری دوره‌های آموزشی پیشرفته برای متخصصان حاضر در مسابقات» و «حمایت از برگزاری دوره‌های مشورتی برای سازمان‌های مشتری مسابقات کشف آسیب‌پذیری»، می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این فراخوان تا 10 آذرماه فرصت دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر هم می‌توانند به آدرس اینترنتی http://ictc.isti.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-11-21 14:02

افزودن دیدگاه جدید