کد مطلب: 

251421

پیام تبریک رئیس هیئت مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات به رئیس جدید هیئت مدیره و مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران

دکتر داود ادیب، رئیس هیئت مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران در پیامی انتصاب دکتر سجادی جاغرق به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران را تبریک گفت.
پیام تبریک رئیس هیئت مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات به رئیس جدید هیئت مدیره و مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران

به گزارش سیتنا، متن پیام تبریک دکتر داود ادیب، رئیس هیئت مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران خطاب به دکتر سجادی جاغرق، رئیس جدید هیئت مدیره و مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر سجادی جاغرق
 سلام علیکم
انتخاب شایسته جنابعالی از سوی وزیر محترم صمت بیانگر تعهد، کارآمدی، لیاقت و ‌شایستگی های برجسته آن برادر گرامی در صحنه های خدمت صادقانه به نظام و میهن اسلامی می باشد.
قطعا رشد و توسعه صنعت کشورمان، مدیون تلاش و مجاهدت بی وقفه و بی دریغ مدیران و متخصصانی است که دانش، تخصص و تعهد خود راسرمایه ای برای سر بلندی و سازندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این شرایط خطیر قرار داده‌اند.  
بدینوسیله انتخاب شایسته حضرتعالی را در مسئولیت خطیر رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران تبریک عرض نموده‌، از درگاه ایزد منان برای جنابعالی، مزید توفیقات جهت خدمتی سرشار از شور و‌ نشاط در راستای رشد و شکوفایی کشور مسئلت داریم.

 دکتر داود ادیب                                                 
رئیس هیئت مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران

حکم انتصاب دکتر سجادی جاغرق به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت به شرج ذیل است:

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-11-21 11:22

افزودن دیدگاه جدید