کد مطلب: 

251307

با حمایت رایتل مستند بسازید

رویداد «کرونا و من» با حمایت رایتل برگزار می‌شود.
با حمایت رایتل مستند بسازید

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی رایتل، انجمن مستندسازان سینمای ایران با حمایت شرکت خدمات ارتباطی رایتل و با همکاری شبکه نمایش مستند «هاشور» رویدادی در قالب مسابقه «کرونا و من» را با جمع‌آوری فیلم‌های کوتاه مستند، برگزار می‌کند.

این رویداد با هدف گردآوری روایت‌های شخصی‌ از روزهای مواجهه با ویروس کرونا، در ۳ محور اصلی «خانه»، «شهر» و «ارتباط» برگزارخواهد شد. برگزارکنندگان این مسابقه امیدوار هستند که زمینه‌ساز گسترش فضای مستندسازی و پیوند با جامعه شوند.

پیروز کلانتری مستندساز باسابقه و از اعضای انجمن مستندسازان به عنوان دبیر این رویداد انتخاب شده است.

تهیه و ارسال یک ویدئو با حداکثر زمان ۷ دقیقه‌ برگرفته از موضوعات ارائه شده در فراخوان رویداد «کرونا و من» از شرایط شرکت در این مسابقه است. گفتنی‌است این ویدئوها را می‌توان با روش‌های ساده و از طریق تلفن همراه یا دوربین‌های معمولی ضبط و آماده کرد.

فیلم‌های منتخب که شرایط اولیه را دارند در کانال‌های ارتباطی اپراتور «رایتل» و دو پایگاه «هاشور» و «انجمن مستندسازان سینمای ایران» به نمایش درخواهند آمد.

ده فیلم برتر منتخب هیات داوران در قالب یک فیلم بلند تنظیم و از طریق پلتفرم‌های آنلاین به نمایش درخواهند آمد.

به سازندگان سه فیلم منتخب هیأت داوران، فیلم منتخب مردمی و فیلم برگزیده‌ اعضای انجمن مستندسازان هریک مبلغ صد میلیون ریال جایزه‌ نقدی، یک عدد سیم‌کارت رایتل و پانصد گیگ اینترنت رایتل اهدا خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص موضوع‌های فراخوان، اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2020-11-18 10:59

افزودن دیدگاه جدید