کد مطلب: 

251040

سومین سایت 5G ایران در دانشگاه تربیت‌مدرس راه‌اندازی می‌شود

ایرانسل سومین سایت نسل پنجم ایران را در دانشگاه تربیت‌مدرس راه‌اندازی می‌کند. اولین و دومین سایت 5G ایران، پیش از این، توسط ایرانسل، به ترتیب در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و ساختمان مرکزی ایرانسل به بهره‌برداری رسیده بود.
تا دقیقی دیگر؛ سومین سایت 5G ایران در دانشگاه تربیت‌مدرس راه‌اندازی می‌شود

به گزارش سیتنا، در مراسم راه‌اندازی سایت 5G دانشگاه تربیت‌مدرس، که سومین سایت نسل پنجم تلفن همراه (5G) ایران و ایرانسل محسوب می‌شود، دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل و دکتر محمدتقی احمدی رئیس دانشگاه تربیت‌مدرس حضور خواهند داشت.

این مراسم از ساعت ۱۴ آغاز و به صورت زنده، از طریق اپلیکیشن لنز به نشانی lenz.ir/live و نیز صفحۀ ایرانسل در اینستاگرام به نشانی Instagram.com/irancell پخش می‌شود.

سایت 5G ایرانسل در دانشگاه تربیت‌مدرس که در محل دانشکدۀ برق و کامپیوتر این دانشگاه قرار دارد، امکان استفاده دانشجویان و پژوهشگران این دانشگاه از آخرین نسل فناوری تلفن‌همراه، در آزمایشگاه 5G این دانشگاه را فراهم می‌کند.

ایرانسل روز چهارشنبه، اول مرداد ماه ۱۳۹۹، نخستین سایت 5G ایران را با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات تهران راه‌اندازی کرده بود.

دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور در آیین افتتاح این سایت که در حاشیۀ جلسۀ هیأت دولت برگزار شد، با اعلام این موضوع به عنوان «یک خبر خوش»، راه‌اندازی نسل پنجم تلفن همراه را «یک تحول بزرگ دیجیتال» دانست.

سه‌شنبه هفتم مرداد ماه ۱۳۹۹ نیز، با حضور و انجام تست سرعت توسط خبرنگاران، دومین سایت 5G ایران نیز در ساختمان مرکزی ایرانسل افتتاح شده بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-11-11 13:38

افزودن دیدگاه جدید