کد مطلب: 

250925

ایرانسل با سرمایه‌گذاری در اسنپ، توانست ۸۵ درصد سهم بازار تاکسی‌های اینترنتی را به دست آورد

مدیرعامل ایرانسل، گفت: ایرانسل با سرمایه‌گذاری در سرویس حمل‌ونقل آنلاین اسنپ، توانست تا بیش از ۸۵ درصد سهم بازار تاکسی‌های اینترنتی را به دست آورد.
ایرانسل با سرمایه‌گذاری در اسنپ، توانست ۸۵ درصد سهم بازار تاکسی‌های اینترنتی را به دست آورد

به گزارش خبرنگار سیتنا، مراسم پایانی «اولین نوآوردگاه مرکز نوآوری ایرانسل» در سالن همایش‌های ایستگاه نوآوری شریف با حضور دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل و جمعی از اعضای هیأت‌مدیره و معاونان ایرانسل، برگزار شد.

دکتر عباسی‌آرند درباره‌ی ضرورت شکل‌گیری مرکز نوآوری ایرانسل، گفت: اپراتورها و شرکت‌هایی که در حوزه دیجیتال پیشرو هستند، لازم است خدمات را توسعه دهند تا بعد از کرونا شاهد بازگشت به عقب نباشیم.

وی ادامه داد: پیش از این نیز ایرانسل با سرمایه‌گذاری در سرویس حمل‌ونقل آنلاین اسنپ توانست بیش از ۸۵ درصد سهم بازار تاکسی‌های اینترنتی را به دست آورد.

وی خاطرنشان کرد: ما احساس کردیم که رسالت‌مان به به‌عنوان اپراتور دیجیتال کشور این است که برای کسانی که می‌توانند ایده داشته باشند، فضا را باز کنیم و با این هدف، مرکز نوآوری ایرانسل را راه‌اندازی کردیم.

دکتر عباسی‌آرند ادامه داد: آنچه در مرکز نوآوری ایرانسل هدف‌گذاری شده است، این است که هم در حوزه نیازمندیهای ایرانسل و بیزینس‌های مربوط به حوزه اپراتوری ایده‌ها را بومی سازی کنیم تا به کمک آن چالش‌های داخلی راحل کنیم. هم بخشی را برای ایجاد کسب‌وکارهای جدید و توسعه اشتغال پرورش دهیم.

در مراسم پایانی «اولین نوآوردگاه مرکز نوآوری ایرانسل» تیم‌های منتخب استارتاپی، طرح‌ها و ایده‌های خود را ارائه کردند تا در نهایت با عبور از مرحله داوری، تحت حمایت مرکز نوآوری ایرانسل قرار گیرند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-11-08 16:36

افزودن دیدگاه جدید