کد مطلب: 

250917
به دنبال تحویل طرح استیضاح وزیر اقتصاد با بیش از 80 امضا به هیات رئیسه‌ی مجلس؛

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با سیتنا: طرح استیضاح وزیر اقتصاد در صورت اعلام وصول، بعد از تعطیلات مجلس مطرح می‌شود

به دنبال تحویل طرح استیضاح وزیر اقتصاد با بیش از 80 امضا به هیات رئیسه مجلس، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، می‌گوید: اولین هفته پس از بازگشت نماینده‌ها، در صورت اعلام وصول طرح استیضاح توسط هیات رئیسه، در مجلس مطرح می‌شود.
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با سیتنا: طرح استیضاح وزیر اقتصاد در صورت اعلام وصول، بعد از تعطیلات مجلس مطرح می‌شود

علیرضا منادی سفیدان، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، در پاسخی کوتاه به سوال خبرنگار سیتنا مبنی بر زمان طرح موضوع استیضاح وزیر اقتصاد در صحن مجلس، گفت: در جریان این موضوع نیستم اما می‌دانم امضاهایی جمع شده است اما نمی‌دانم هیات رئیسه مجلس اعلام وصول کرده است یا خیر که اگر اعلام وصول کرده باشند احتمالا بعد از تعطیلات مجلس، مطرح می‌شود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس، افزود: در حال حاضر مجلس به دلیل مراجعه نماینده‌ها به حوزه‌های انتخاباتی خود تعطیل است و اولین هفته پس از بازگشت نماینده‌ها، در صورت اعلام وصول طرح استیضاح توسط هیات رئیسه، در مجلس مطرح می‌شود.

گفتنی است؛ پیش‌تر احمد نادری نماینده‌ی مردم تهران در مجلس طی توییتی نوشت: استیضاح وزیر اقتصاد را با بیش از ۸۰ امضا به هیئت‌رئیسه مجلس تحویل دادیم.

وی افزوده بود: محورها از خصوصی‌سازی‌ها تا بورس و بازار سرمایه، گمرکات، ارز، اختلال در تجارت بین‌الملل، عدم تمکین به قانون در اصلاح نظام مالیاتی و...هستند.

نادری تأکید داشت: وزیر ناکارآمد اقتصاد بایستی در پیشگاه ملت پاسخگو باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-11-08 13:31

افزودن دیدگاه جدید