کد مطلب: 

250903

برپایی پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی واردات چین با حمایت صندوق نوآوری

پاویون شرکت‌های دانش بنیان ایرانی در سومین نمایشگاه بین‌المللی واردات چین CIIE 2020 با حضور 28 شرکت با حمایت 100 درصدی صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برپا شد.
برپایی پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی واردات چین با حمایت صندوق نوآوری

به گزارش سیتنا، نمایشگاه بین‌المللی واردات چین یکی از رویدادهای بزرگ اقتصادی چین است که به صورت سالانه و در آبان ماه هر سال در حوزه‌های نظیر فناوری، خودرو، تجهیزات، ابزار پزشکی و مراقبت‌های پزشکی، تجارت خدمات، غذا و کشاورزی برگزار می‌شود. هدف دولت چین از برگزاری این نمایشگاه، پیگیری فرآیند آزادسازی اقتصادی خود و تشویق فعالان جهانی به حضور در چین و همچنین کمک به صنایع و بنگاه‌های این کشور برای اتصال بی‌واسطه به تامین‌کنندگان اصلی و صاحبان دانش و تکنولوژی از سراسر دنیا است.

در سومین دوره از نمایشگاه بین‌المللی واردات چین بیش از 2700 شرکت خارجی از 120 کشور جهان در فضایی به وسعت 30 هزار متر مربع حضور دارند که توانمندی‌های خود را از روز پنجشنبه 15 آبان تا سه‌شنبه 20 آبان ماه به بیش از 400 هزار نفر بازدید کننده ارائه می‌کنند. این رویداد بزرگترین رویداد بین‌المللی چین پس از شیوع کرونا در جهان است.

در مراسم افتتاحیه 2020 CIIE، روسای جمهور پاکستان، آفریقای جنوبی، شیلی، ازبکستان و صربستان و همچنین نخست وزیران کشورهای اسپانیا، گینه نو و مجارستان به صورت ویدئویی سخنرانی کردند و رمضان پرواز، سرکنسولگری ایران نیز به عنوان نماینده ایران در مراسم افتتاحیه نمایشگاه حضور پیدا کرد. شی جینگ رییس جمهور چین در سخنان خود، از آمادگی چین برای امضای موافقتنامه تجارت آزاد با سایر کشورها، توسعه همکاری‌های با کیفیت در قالب ایده کمربند راه ابریشم و ساخت جامعه با آینده مشترک برای بشریت خبر داد.

در این نمایشگاه پاویون شرکت‌های دانش بنیان ایرانی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با حضور 28 شرکت برپا شده است.

شرکت‌های ایرانی با حمایت 100 درصدی صندوق نوآوری شکوفایی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند. این حمایت شامل پرداخت هزینه‌های غرفه، غرفه‌سازی و حضور نماینده شرکت در این نمایشگاه بود.

در حاشیه این نمایشگاه علاوه بر بازدید و آشنایی نمایندگان کشورهای حاضر در نمایشگاه با توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی حاضر در پاویون، جلساتی نیز به منظور معرفی محصولات شرکت‌های دانش بنیان بنیان و فناور ایرانی برگزار و مذاکرات تجاری B2B نیز میان آنها تشکیل شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-11-08 09:23

افزودن دیدگاه جدید