کد مطلب: 

250693

اپل مرز یک میلیارد کاربر فعال آیفون را پشت سر گذاشت

طبق تحلیلی که نیل سایبارت، کارشناس مشهور اپل، منتشر کرده است، هم‌اکنون بیش از یک میلیارد آیفون فعال در گوشه و کنار جهان وجود دارد.
اپل مرز یک میلیارد کاربر فعال آیفون را پشت سر گذاشت

به گزارش سیتنا، اپل در ژوئیه ۲۰۱۶ گفته بود که مرز یک میلیارد فروش آیفون را پشت سر گذاشته است، اما در آن آمار انبوه گوشی‌های از بین رفته، بازیافت‌شده یا کنارگذاشته‌شده را در نظر نگرفته بودند.

در وب‌نوشت جدید سایبارت آمده است: «طبق برآورد من،‌ اپل ماه پیش مرز یک میلیارد کاربر آیفون را پشت سر گذاشت.»

او نوشت: «آیفون طی ۱۳ سال فروش هم‌چنان هر سال محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین تلفن همراه هوشمند بوده است.»

او افزود: «رقبا هم‌چنان به کپی‌برداری بی‌شرمانه از آیفون ادامه می‌دهند یا دستکم خیلی تحت تأثیر آیفون هستند. یافتن راه‌هایی برای حفظ مرکزیت این گوشی در زندگی مردم و در عین حال توجه به تغییرات الگویی که رایانه‌های پوشیدنی پدید می‌آورند، از اولویت‌های اصلی اپل برای آینده است.

اپل در بازار تلفن‌های همراه هوشمند که مدام در حال گسترش است، تا کنون ۲۹ گوشی آیفون عرضه کرده است.

سایبرت می‌گوید افزایش کاربری آیفون به معنای آن است که بیش از گذشته برای واحدهای خدماتی آن تقاضا وجود دارد، و می‌افزاید که کسب و کار آیفون تا حد زیادی معطوف به فروش نسخه‌های جدید نرم‌افزار به کاربران موجود است.

طبق گزارش فوربس، اپل طوری شمار فزاینده کاربران آیفون را بسیج کرده است که حول این محصول ممتاز خود زیست‌سامانه کاملی به وجود آورده است، یعنی آی‌او‌اس هم‌چنان اولویت بازارهای برنامه کاربردی است و اپل با توسل به «آی‌کلاود» توانسته است قلمروی رو به گسترش برای پخش زنده محتوا در تلفن، رایانه‌های پوشیدنی و تلویزیون‌های متصل به خود، پدید آورد.

سایبارت معتقد است که اپل باید برای افزایش بیشتر فروش، «مرزهای فناوری دوربین را گسترش دهد»، «مالکیت آیفون را ارزش‌افزایی کند» و «نقش‌ آیفون را در زندگی مردم افزایش دهد.»

این شرکت اندکی پس از آن که حد نصاب نرخ فروش به دست آمده در سال ۲۰۱۵ را پشت سر گذاشت، به حد نصاب فروش یک میلیارد آیفون دست یافت. البته فروش آیفون پس از آن نیز فراز و نشیب‌های چشم‌گیری داشته است.

سایبارت گفت: «همان‌طور که اپل در فروش آیفون به یک میلیارد رسید، اکنون فروش رایانه‌های پوشیدنی می‌تواند کلید تداوم رشد این شرکت باشد».

او افزود: «شاید اپل یک میلیارد کاربری شدنش را مدیون آیفون باشد، و رایانه‌های پوشیدنی هم بخت بالایی دارند که اپل را به مرز دو میلیارد کاربر برسانند.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-11-03 00:15

افزودن دیدگاه جدید