سرویس تلفن یار از اول آذر ماه راه اندازی میشود
به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سیدمجید صدری، افزود: در طرح فوق مشتریان این منطقه با تماس با سامانه های 2020 یا 20117 از تمام خدمات مورد نیاز در حوزه های تلفن ثابت و دیتا با اعزام کارشناس در محل بهره مند می شوند. بر اساس این طرح رفع خرابی تلفن ثابت ، اصلاح سیم کشی ساختمان، تنظیم مودم و سایر خدمات مخابراتی به درخواست مشتری صورت می پذیرد.
صدری ادامه داد: این سرویس از اول آذرماه به صورت آزمایشی در مخابرات منطقه 2 تهران و پس از اجرای موفق در سایر مناطق مخابراتی تهران و استانها به مرور اجرا خواهد شد.
وی با بیان اینکه این سرویس با هدف افزایش رضایت و بهبود تجربه مشتری ارائه می شود ، افزود: تعرفه خدمات نیز بر اساس مصوبات سازمان تنظیم مقررات در صورتحساب مشترک لحاظ می شود.
صدری با تشریح اهمیت توجه حداکثری به مشتریان و ارایه بهترین خدمات در شرایط حال حاضر گفت: با راه اندازی این سرویس جدید گام دیگری در تحقق و پیمودن مسیر مشتری مداری و ارایه خدمات به مشتریان ، انجام می شود.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید