کد مطلب: 

250381

ارائه آموزش کاربردی در حوزه بازاریابی دیجیتالی

«ارائه کاربردی‌ترین آموزش‌های حوزه دیجیتال مارکتینگ و آماده‌سازی افراد برای جذب در شرکت‌ها» دلیلی شد تا رویدادی فناورانه با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جموری برگزار شود. این رویداد 28 آبان‌ماه آغاز می‌شود و سه روز ادامه می‌یابد.
ارائه آموزش کاربردی در حوزه بازاریابی دیجیتالی

به گزارش سیتنا، «بوتکمپ آنلاین دیجیتال مارکتینگ، سئو و تولید محتوا» رویدادی فناورانه است که با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال  هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پارک فناوری پردیس معاونت علمی و توسط آکادمی دانشکار برگزار می‌شود.

طبق آمارهای جهانی، دیجیتال مارکتینگ در بین 10 شغل پرتقاضا از سوی کارفرمایان قرار دارد. شغلی که به دلیل آنلاین شدن بسیاری از فرآیندها، جایگاه بسیار مهمی در فروش و بازاریابی شرکت‌ها پیدا کرده است. به همین دلیل آموزش کاربردی آن به علاقه‌مندان و فعالان این حوزه یکی از ضرورت‌هایی است که به برگزاری رویدادی فناورانه منجر شده است.

این دوره با هدف ارائه کاربردی‌ترین آموزش‌های حوزه دیجیتال مارکتینگ و آماده‌سازی افراد برای جذب در شرکت‌ها توسط آکادمی دانشکار برگزار می‌شود. در این بوتکمپ بیش از 170 ساعت آموزش کاربردی در حوزه دیجیتال مارکتینگ و مهارت‌های نرم مورد نیاز، به شرکت کنندگان داده می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی http://ictc.isti.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-10-26 12:40

افزودن دیدگاه جدید