کد مطلب: 

250314

کلاهبرداری از 150 نفر با ترفند تمدید آگهی در سایت دیوار

رئیس پلیس فتا شرق استان تهران از کلاهبرداری در سایت دیوار خبر داد و گفت: متهم نوجوان با همکاری یکی از دوستان خود طی گذشت شش ماه موفق به کلاهبرداری از 150 نفر شده است.
کلاهبرداری از 150 نفر با ترفند تمدید آگهی در سایت دیوار

به گزارش سیتنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ رضا ملوکی، رئیس پلیس فتا شرق استان تهران در تشریح این پرونده قضایی، اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان مبنی بر ارسال پیامک واریز مبلغ دوهزارتومان به جهت تمدید آگهی در سایت دیوار که منجر به کلاهبرداری از وی شده، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

ملوکی از شناسایی متهم خبر داد و گفت: بعد از اقدامات تخصصی و فنی ‌مهندسی تیم کارشناسان پلیس فتا مشخص شد متهم نوجوان با همکاری یکی از دوستان خود طی گذشت شش ماه موفق به کلاهبرداری از 150 نفر شده است.

وی افزود: استفاده کنندگان از فضای مجازی مراقب پیامک‌های کلاهبرداری مبنی بر برنده شدن یا واریز وجه و یا ارسال هرکدام از مشخصات فردی از خطوط تلفن همراه باشند.

رییس پلیس فتا ویژه شرق استان تهران خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مواجهه با مشکلات سایبری می‌توانند با مراجعه به پلیس فتا از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی استفاده کنند و با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و یا با شماره تماس 36224490 درخواست خود را ثبت کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-10-24 13:58

افزودن دیدگاه جدید