کد مطلب: 

250188
مدیرعامل ایرانسل در پاسخ به سوال خبرنگار سیتنا:

کرونا باعث افزایش 85 درصدی مصرف دیتای ایرانسل در شش ماهه اول سال جاری شد/ سایت‌های جدید ایرانسل در شهرهای مختلف را راه‌اندازی و ظرفیت سایت‌های موجود را افزایش دادیم/ لایه‌های جدید تکنولوژی را بر روی سایت‌های ایرانسل اضافه کردیم

مدیرعامل ایرانسل، گفت: در شش ماهه اول سال 99 نسبت به شش ماهه اول سال 98، بیش از 85 درصد افرایش مصرف دیتا داشتیم که در حالت عادی این افزایش مصرف طبیعی بود اما کرونا باعث شد که افزایش شدت بگیرد و این میزان افزایش، با توجه به زیرساخت های موجود ایرانسل فراهم شده بود.
کرونا باعث افزایش 85 درصدی مصرف دیتای ایرانسل در شش ماهه اول سال جاری به نسبت سال گذشته شد

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر بیژن عباسی آرند، در مراسم چهاردهمین سال‌روز راه اندازی شبکه ایرانسل که امروز 29 مهرماه 99 در محل ساختمان مرکزی ایرانسل برگزار شد، در پاسخ به سوال خبرنگار سیتنا مبنی بر میزان ترافیک دیتای افزایش یافته در دوران کرونا و در شش ماهه اول سال جاری به نسبت شش ماهه اول سال گذشته و افزایش پهنای باند این اپراتور، گفت: در شش ماهه اول سال 99 نسبت به شش ماهه اول سال 98، بیش از 85 درصد افرایش مصرف دیتا داشتیم که در حالت عادی این افزایش مصرف طبیعی بود اما کرونا باعث شد که افزایش شدت بگیرد و این 85 درصد افزایش با توجه به زیرساخت های موجود ایرانسل، فراهم شده بود.

مدیرعامل ایرانسل، افزود: از ابتدای امسال و با اوج گیری کرونا چند کار مهم انجام دادیم تا مشترکین تجربه خوبی از کیفیت سرویس موبایل داشته باشند.

عباسی آرند، خاطرنشان کرد: پوشش و نصب سایت‌های جدید در شهرها را توسعه دادیم، لایه‌های تکنولوژی روی سایت‌ها اضافه کردیم و ظرفیت این سایت‌ها را افزایش دادیم.

وی در همین راستا اظهار کرد: از فرکانس‌های سایر اپراتورها استفاده کردیم که در قالب قراردادهای RAN sharing و spectrum sharing انجام شد و هزینه بالایی برای ما داشت اما باعث شد کیفیت دیتای شبکه ایرانسل بهبود یابد و پاسخگوی تقاضا و نیاز مشترکین باشیم.

مدیرعامل ایرانسل در بخشی از اظهاراتش پیرامون آخرین دستاوردهای ایرانسل در توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت‌: ایرانسل در حال حاضر با 53/5 میلیون نفر مشترک و پوشش جمعیتی 89 درصدی در کل کشور، بیش از 39 میلیون مشترک اینترنت همراه و بیش از 660 هزار مشترک اینترنت ثابت (TD-LTE) دارد.

وی در ادامه با ارائه آمارهایی از پهنای باند مصرفی در شبکه‌ی دیتای ایرانسل گفت: ترافیک روزانه‌ی دیتای شبکه ایرانسل از ابتدای فعالیت بیش از 1288 برابر شده و تجربه مشترک در استفاده از شبکه‌ی دیتا نیز بیش از 140 برابر بهبود پیدا کرده است. همچنین بیش از 37 میلیون گوشی هوشمند در شبکه‌ی ایرانسل فعال است و روزانه یازده هزار و 543 ترابایت ترافیک مصرفی در شبکه‌ی دیتای ایرانسل رقم می‌خورد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-10-20 13:52

افزودن دیدگاه جدید