کد مطلب: 

250155

تاکید هیات نظارت بر مطبوعات بر رعایت و توجه به مفاد بند 8 ماده 6 قانون مطبوعات

اعضای هیات نظارت بر مطبوعات ضمن قدردانی ازعملکرد مسئولانه و روشنگرانه رسانه‌ها در قبال رخدادها و مسائل مبتلابه کشور، بر لزوم رعایت دقیق و هر چه بیشتر مفاد بند 8 ماده 6 قانون مطبوعات در شرایط کنونی تاکید کردند.
تاکید هیات نظارت بر مطبوعات بر رعایت و توجه به مفاد بند 8 ماده 6 قانون مطبوعات

به گزارش سیتنا، سیدعلاءالدین ظهوریان، دبیر هیات نظارت بر مطبوعات از بررسی عملکرد رسانه ها و موضوعات نظارتی و هدایتی و نیز رسیدگی به در خواست صدور مجوز فعالیت رسانه های مکتوب و الکترونیک در جلسه امروز هیات نظارت بر مطبوعات خبر داد و گفت: اعضای هیات نظارت بر مطبوعات ضمن قدردانی ازعملکرد مسئولانه و روشنگرانه رسانه‌ها در قبال رخدادها و مسائل مبتلابه کشور، بر لزوم رعایت دقیق و هر چه بیشتر مفاد بند 8 ماده 6 قانون مطبوعات در شرایط  کنونی تاکید کردند.

دبیر هیات نظارت بر مطبوعات گفت: در جلسه مورخ 28 مهر ۹۸ ضمن طرح تقاضاهای صدور مجوز نشریات، موضوعات نظارتی در حوزه رسانه‌های مکتوب و برخط، مطرح و مورد بررسی قرار گرفت. به گفته ایشان در این جلسه و در راستای بررسی ویژه گزارش رصد عملکرد محتوایی و حرفه‌ای رسانه‌ها، اعضای محترم هیات نظارت بر مطبوعات با توجه به اهمیت جایگاه وعملکرد رسانه ها در حفظ  کیان و تامین منافع ملی و نیز ایجاد و تقویت همدلی در میان جامعه و ارکان و قوای کشور، بر لزوم رعایت دقیق و هر چه بیشتر مفاد بند 8 ماده 6 قانون مطبوعات و مراقبت و جلوگیری از بروز رفتارهای مغایر با اصول اخلاق حرفه ای در رسانه ها و هر گونه توهین و افترا به افراد و مقامات عالی رتبه کشور ابرام و تاکید کرد.  

وی همچنین تصریح داشت: اعضای هیات نظارت بر مطبوعات از عملکرد مسئولانه قاطبه رسانه‌های کشور در انجام رسالت و وظایف معمول و حرفه‌ای خود و نقد راه گشای مسائل در جهت تنویر افکار عمومی، تشکر و قدردانی کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-10-19 14:00

افزودن دیدگاه جدید