کد مطلب: 

250061

محاسبه گروه های تشویقی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مخابرات پذیرفته شد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: معاون فنی سازمان بازنشستگی طی نامه‌ای پذیرش گروه های تشویقی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مخابرات توسط صندوق باز نشستگی را اعلام کرد.
محاسبه گروه های تشویقی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مخابرات پذیرفته شد

به گزارش سیتنا، مهندس سید مجید صدری با اشاره به اینکه بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان مخابرات، هفته گذشته در دیدار با مدیرعامل صندوق بازنشستگی مطرح شد، اظهار داشت : در همین راستا معاون فنی سازمان بازنشستگی طی نامه ای به معاون توسعه سرمایه انسانی مخابرات پذیرش گروه های تشویقی را اعلام کرد که این مجوز برای ارسال به واحدهای استانی صندوق مربوطه به مناطق مخابراتی ابلاغ شد.

وی با تاکید بر تسریع در تدوین دستورالعمل و اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان مخابرات بعد ازابلاغ به مناطق مخابراتی افزود: با تعامل بین مشترک صندوق بازنشستگی و شرکت مخابرات ایران بنا شد با انعقاد تفاهم نامه ای بازنشستگان کشوری از تسهیلات مخابراتی استفاده کنند.

صدری با اظهار امیدواری از تشریک مساعی صندوق بازنشستگی برای حل و فصل مشکلات بازنشستگان و شاغلان افزود : امید واریم تمامی مباحث مربوط به صندوق بازنشستگی و اعمال مقررات تامین اجتماعی برای کارکنان و بازنشستگان مشمول حل شود.

انتهای پیام

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-10-15 11:46

افزودن دیدگاه جدید