کد مطلب: 

249944

مدارس با مفاهیم اقتصاد دیجیتال عجین می‌شوند

ترویج عمومی مفاهیم مرتبط با حوزه اقتصاد دیجیتال موضوعی است که به توسعه شتابان آن کمک می‌کند. مفاهیمی که به ساده‌سازی و توسعه استفاده همه‌گیر این مفهوم فناورانه منجر می‌شود. از جمله گروه‌های هدف در برنامه ترویج و توانمندسازی عمومی اقتصاد دیجیتال، دانش‌آموزان هستند.
مدارس با مفاهیم اقتصاد دیجیتال عجین می‌شود

به گزارش سیتنا، دانش‌آموزانی که قرار است در آینده زیست‌بوم فناوری و نوآوری را توسعه دهند هدف اقدامات ترویجی قرار گرفته‌اند تا این مفاهیم از روزهای ابتدایی تحصیل و کسب آموزش به آنها ارائه شود و این نیروهای تازه نفس  با ابزارها و کلمات کلیدی آن آشنا شوند. جامعه هدفی مهم و اثرگذار در آینده.

ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای ترویج مفاهیم اقتصاد دیجیتال به صورت تخصصی و عمومی اقدام کرده و این کار را در بین دانشجویان، اساتید و فعالان این حوزه به صورت تخصصی و انتشار مفاهیم مرتبط با این حوزه در میان دانش‌آموزان و در اماکن عمومی به صورت عمومی آغاز کرده است.

این تلاش‌ها در کنار تامین نیروی انسانی متخصص برای آینده این عرصه علمی پرکاربرد، به نفوذ آن در جامعه هم کمک می‌کند. اقتصادی که نقش بسزایی در آینده کشور دارد و اگر به فکر توسعه زیست‌بوم آن نباشیم قطعا نمی‌توانیم در لیست کشورهای دارای این فناوری قرار گیریم.

امروز نقش و کارکرد اقتصاد دیجیتال به خوبی خود را نمایان کرده و از گوشی‌های موبایل که در دست عامه مردم است آغاز شده و تا کارهای پیچیده بانکی و اقتصادی کلان ادامه یافته است. پس توسعه این زیست‌بوم در کشور یک ضرورت انکارناپذیر فناورانه است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-10-12 09:02

افزودن دیدگاه جدید