کد مطلب: 

249847

عِلّی با یک پست از بسکتبال خداحافظی کرد

ملی پوش بسکتبال بانوان کشورمان با گذشتن پستی در صفحه اینستاگرام خود، از بسکتبال خداحافظی کرد.
عِلّی با یک پست از بسکتبال خداحافظی کرد

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، سعیده عِلّی که سال گذشته از تیم ملی بسکتبال پنج نفره خداحافظی کرده بود، در تیم ملی بسکتبال سه نفره و در رقابت‌های باشگاهی برای گروه بهمن بازی کرد.

خداحافظی وی در جلسه قرعه‌کشی لیگ برتر مطرح شد و قرار بود در همان جلسه مسکوت بماند تا آبان ماه، خداحافظی‌اش به صورت رسمی اعلام شود، اما وی در پُست اینستاگرامی خود پیش‌قدم شد و رسماً از بسکتبال خداحافظی کرد.

متن خداحافظی عِلّی به شرح زیر است؛ من بارها شکست خورده‌ام و به همین دلیل موفق شده‌ام. دوست داشتم خداحافظی‌ام با جمله اسطوره بسکتبال شروع شود. بسکتبال بازی کردن برای من سرشار از لذت بود. هیچ وقت سختی‌ها و تلخی‌های راهش که اصلاً هم کم نبود، باعث نشد از آن دل بکنم. حتی درست‌تر بگویم هر چقدر سخت‌تر شد، بیشتر عاشقش شدم. می‌دانم این راه برای من ادامه یک مسیری است که پیش از این آغاز کرده‌ام؛ چون بسکتبال برای من فقط یک بازی، ورزش یا مسابقه نبود؛ بلکه یک مدل خوب زندگی کردن بود و حالا دوست دارم متن خداحافظی‌ام از بسکتبال با قدردانی از کسانی تمام شود که به من یاد داده و کمکم کردند. به کسانی که در زمان قبل‌تر از من ایستاده‌اند، جبران کاری است که آنها زمانی برای من انجام دادند. سپاسگزارم از شخصی که از من ساختید و خداحافظ بسکتبال عزیز.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-10-08 18:36

افزودن دیدگاه جدید