کد مطلب: 

249800

راه‌اندازی مرکز نوآوری جهش با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی

صندوق نوآوری و شکوفایی برای راه‌اندازی مرکز نوآوری جهش و سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌ها و توسعه اکوسیستم نوآوری کشور به میزان 6 میلیارد تومان به‌صورت قرض‌الحسنه حمایت کرده است.
راه‌اندازی مرکز نوآوری جهش با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی

به گزارش سیتنا، کاوه گودرزی مدیرعامل مرکز نوآوری جهش، برنامه‌های این مرکز را تشریح کرد و گفت: یکی از برنامه‌های ما در مرکز جهش، راه‌اندازی ایونت‌های منظم در کافه جهش خواهد بود. به دلیل شیوع ویروس کرونا و نیاز به حضور افراد زیاد، این ایونت‌ها در فضای باز پشت‌بام خواهد بود، به همین منظور کافه جهش در فضای باز پشت بام طراحی شده است. موضوعات ایونت‌ها متفاوت خواهد بود و در قالب رویدادهای آموزشی، فیچر مارکت و معرفی بازار و رویداد معرفی استارت‌آپی برای جذب سرمایه خواهد بود.

گودرزی در ادامه به دوره‌های آموزش آنلاین مرکز نوآوری جهش اشاره کرد و گفت: در نظر داریم که آموزش آنلاین یاE-learning  جهش آکادمی را که تاکنون به صورت حضوری برگزار می‌شده را در قالب یک سایت آموزشی ارائه کنیم. به همین منظور استودیویی برای ضبط ویدئو‌های آموزشی در حال راه‌اندازی است. در راستای مسئولیت اجتماعی خود قصد داریم فیلم‌های آموزشی تولید شده را برای متقاضیان شهرستانی و مناطق محروم با 95 درصد تخفیف قرار دهیم. آکادمی جهش در گذشته  سه هزار دانشجو داشته و در حوزه‌های برنامه‌نویسی و توسعه کسب و کار دوره‌هایی را برگزار کرده است.

مدیرعامل مرکز نوآوری جهش در مورد واگذاری فضای کار اشتراکی به استارت‌آپ‌ها گفت: یکی از طبقات این مرکز برای واگذاری فضای کار اشتراکی به استارت‌آپ‌ها طراحی و در حال اجرا است و تا 15 روز آینده قابل استفاده خواهد بود. فضاهای کاری این طبقه از 50 صندلی و 8 آفیس کوچک خصوصی تشکیل شده است اما تمامی فضاهای کاری این طبقه پیش از راه‌اندازی در اختیار استارت‌آپ‌های متقاضی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: هلدینگ لیان برای استارت‌آپ‌های زیر مجموعه خود این فضای کار اشتراکی را درنظر گرفته است و بعد از پایان مراحل آماده‌سازی آن، استارت‌آپ‌ها مستقر خواهند شد.

گودرزی در مورد برنامه‌های سرمایه‌گذاری مرکز نوآوری جهش نیز توضیح داد و گفت: علاوه بر موارد ذکر شده این مجموعه در نظر دارد تا پایان سال روی 10 استارت آپ به میزان 5 میلیارد تومان یعنی 500 میلیون تومان برای هر استارت‌آپ سرمایه‌گذاری کند. سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این برنامه مشارکت خواهند کرد و تاکنون تعدادی نیز اعلام آمادگی کرده‌اند. تا آبان ماه جاری حوزه‌ استارت‌آپ‌هایی که مرکز نوآوری جهش در آن سرمایه گذاری خواهد کرد مشخص می‌شود و متعاقب آن فراخوان جذب استارت‌آپ‌ها منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-10-07 08:54

افزودن دیدگاه جدید