کد مطلب: 

249566

اعلام آمادگی کمیسیون اقتصادی مجلس برای همکاری با صندوق نوآوری

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده مردم کرمان در دیدار با رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی، بر افزایش همکاری‌های اقتصادی مجلس با صندوق نوآوری تاکید کرد و گفت: مجلس و کمیسیون اقتصادی برای همکاری با صندوق نوآوری آمادگی دارند.
اعلام آمادگی کمیسیون اقتصادی مجلس برای همکاری با صندوق نوآوری

به گزارش سیتنا، دکتر علی وحدت، رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در دیدار دکتر محمدرضا پورابراهیمی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس بخشی از خدمات صندوق برای شرکت‌های دانش بنیان را تشریح کرد و گفت: از سال 98 تاکنون جهش جدی در تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان داشته‌ایم. در تمام چرخه عمر شرکت‌ها از دوران بذری تا تجاری‌سازی و حضور در بازار، آنها را با گستره‌ای از خدمات مختلف همراهی می‌کنیم. در حوزه سرمایه‌گذاری نیز تلاش کردیم تا خدمات را به چرخه عمر شرکت‌های دانش بنیان گسترش دهیم.

دکتر محمدرضا پور ابراهیمی نیز در این دیدار در مورد خدمات صندوق نوآوری گفت: جنس فعالیت صندوق ترکیبی از دو حوزه علم و دانش و فعالیت اقتصادی است که در نهایت منجر به خلق ثروت و تجاری‎‌سازی می‌شود. صندوق می‌تواند در ایده‌های نوآورانه، سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر داشته باشد. همچنین بازار سرمایه و استفاده از صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر می‌تواند به پیشبرد بیشتر برنامه‌های صندوق کمک کند.

وی ادامه داد: سالهای قبل استفاده از فضای اقتصادی بازار سرمایه به شکل امروز رایج نبود، اما امروز این حوزه مانند کشورهای دیگر در اقتصاد کشور در حال شکل‌گیری است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: مجلس و کمیسیون اقتصادی برای همکاری با صندوق نوآوری و شکوفایی آمادگی دارند.

نماینده مردم کرمان در پایان با اشاره به وجود معادن متعدد در این استان، گفت: 40 درصد از ظرفیت معادن کشور در کرمان است که در نظر داریم اقلام مورد نیاز این صنعت چه مواد اولیه و چه تامین قطعات را با کمک شرکت‌های دانش بنیان تامین کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-09-29 08:58

افزودن دیدگاه جدید