کد مطلب: 

249373

سامانه سامد، بستری برای تقویت ارتباط مردم با دولت

مرکز سامد در استانداری خوزستان برای رسیدگی به درخواست و مشکلات مردم در این سامانه ایجاد شده است و از مدیران تمامی دستگاه های خواسته شده تا در حل مشکلات و درخواست‌های مردم با این مرکز نهایت همکاری را داشته باشند.
سامانه سامد، بستری برای تقویت ارتباط مردم با دولت

به گزارش سیتنا، مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری خوزستان گفت: سامانه سامد بستری برای ارتباط دولت و مردم است و مردم می‌توانند با شماره تلفن ۱۱۱ با این سامانه ارتباط داشته باشند.

شهاب رزمی با بیان اینکه این سامانه برای دسترسی آسان مردم در بیان مشکلات خود و مشاوره گرفتن و یا شکایت از دستگاه‌های اجرایی راه‌اندازی شده است افزود:در این سامانه کارتابل مدیران وجود دارد و به کارتابل تمامی دستگاه‌های اجرایی و قوه قضایی نیز ارتباط دارد و حتی اگر از شهرستان هم کسی تماس بگیرد قابل دسترسی است.

رزمی با بیان اینکه امکان ارتباط همزمان ۱۱ کاربر با این سایت وجود دارد ادامه داد: ساختمان مستقلی برای این سایت با عنوان معاون ارتباطات مردمی در محل استانداری درنظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه بخشی برای پیگیری درخواست‌ها و مشکلات مردم نیز ایجاد شده افزود: در این سامانه مدیران و دستگاه ها ، بر اساس پاسخگویی آنها به درخواست‌های مردم ارزشیابی می‌شوند.

مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری خوزستان ادامه داد: هرهفته یکی از مدیران دستگاه های اجرایی در این مرکز حضور یافته و به صورت برخط با مردم ارتباط می‌گیرد ضمن اینکه ملاقات مردمی استاندار خوزستان نیز در این محل انجام می‌شود.

رزمی بیان کرد: در شرایط کرونا مردم استقبال بیشتری برای ثبت درخواست خود در این سامانه داشتند و بیشتر درخواست آنها در خصوص کاهش ساعت کاری در این شرایط بوده است.

وی گفت: بخشنامه‌ای را به تمامی دستگاه‌های اجرایی خوزستان ارسال کردیم که هر هفته دوشنبه‌ها مدیران در اداره کل خود با مردم دیدار داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه گزارش سامد هر سه ماه یکبار برای مرکز ارتباطات ریاست جمهوری ارسال می شود ادامه داد:سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تاکنون بهترین عملکرد را در این سامانه داشتند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-09-24 10:15

افزودن دیدگاه جدید