کد مطلب: 

249370

اصلاح و افزایش مبالغ حق جذب و منزلت مطابق با سطوح مختلف مشاغل کارکنان شرکت مخابرات ایران

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: حق جذب کارشناسان و دیگر سطوح شغلی کارکنان در شرکت، به صورت کامل اصلاح و مصوب شد علاوه بر پرداخت امتیازات تمامی سطوح، طبق آیین نامه سال ۸۹، این امتیازات فراتر از آیین نامه در جهت تامین رضایت حداکثری کارکنان، افزایش یابد.
اصلاح و افزایش مبالغ حق جذب و منزلت مطابق با سطوح مختلف مشاغل کارکنان شرکت مخابرات ایران

به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری با بیان این مطلب گفت: در نشست دیروز دکتر سعیدی عضو محترم هیئت مدیره به نمایندگی از اعضای هیئت مدیره ، معاونت سرمایه انسانی و نمایندگان شورای هماهنگی تشکلهای صنفی حضور داشتند.

وی افزود: در جلسه مذکور مصوب شد پرداخت امتیازات تمامی سطوح جدول حق سرپرستی و منزلت شغلی بر طبق آیین نامه استخدامی و پرسنلی مصوب ۳۰ مرداد ۱۳۸۹ به صورت کامل اجرا شودو علاوه بر آن، افزایش امتیازات سرپرستی کارشناس مسئولان از ٣٠ امتیاز به ۵۵ امتیاز و منزلت کارشناسان از ١۵ امتیاز به ۴۵ امتیاز مورد موافقت قرار گرفت.

صدری با بیان این مطلب که افزودن کارکنان رده های پائین تر از پست کارشناسی به دستورالعمل پرداخت حق جذب و فوق العاده بازار کار از دیگر توافقهای به عمل امده است گفت :در این نشست جدول حق جذب آیین نامه استخدامی و پرسنلی شرکت اصلاح شد.

وی خاطرنشان کرد:مطابق این اصلاحیه علاوه بر تعلق حق جذب ماهانه به همکاران کاردان مسئول، مسئول، تکنسین مسئول، کاردان و تکنسین و کارمند، افزایش میزان حق جذب کارشناسان به ۶٠ درصد و کارشناس مسئولان ٧٠ درصد مزد شغل و تعلق حق جذب به کاردان مسئول، مسئول و تکنسین مسئول ۵٠ درصد و کاردان، تکنسین و کارمند به میزان ۴٠ درصد پیش بینی شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: تصمیمات مذکور پس از تصویب نهایی در هیئت مدیره شرکت، به طور رسمی ابلاغ و به مورد اجرا گذاشته می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-09-24 09:08

افزودن دیدگاه جدید