کد مطلب: 

249288

امکان جدید «واتس اپ» برای اتصال چندین دستگاه از طریق یک حساب کاربری

«واتس اپ» به‌زودی به شما این امکان را می‌دهد که از طریق یک حساب کاربری یکسان با حداکثر چهار دستگاه از این برنامک استفاده کنید.
امکان جدید «واتس اپ» برای اتصال چندین دستگاه از طریق یک حساب کاربری

به گزارش سیتنا به نقل از ایندیپندنت، با توجه به اطلاعات به دست آمده از WABetaInfo، کاربران می‌توانند چندین دستگاه را بدون نیاز به وصل شدن آن‌ها به گوشی اصلی خود، ثبت کنند.

در حال حاضر واتس اپ در دستگاه‌های دیگر (نظیر استفاده از تارنمای واتس اپ) باید به حساب کاربری اصلی شما وصل باشد که تنها از طریق یک گوشی هوشمند مقدور است. این موضوع مانع در دسترس بودن واتس اپ در تبلت های اندروید و یا آی پد می‌شود.

این ارتقای جدید به چت (گفتگو) ها امکان همگام‌سازی بین چند دستگاه را می‌دهد و همچنین برای حفظ امنیت مکالمات، آن‌ها را رمزگذاری سراسری می‌کند.

درحالی‌که کاربران اندروید می‌توانند برای آزمایش بتای این مشخصه جدید واتس اپ ثبت‌نام کنند، آزمایش بتای نسخه آی او اس بر گوشی‌های آیفون و آی پدها در حال حاضر تکمیل شده است.

WABetaInfo گزارش می‌دهد که اگرچه همه ویژگی‌ها شاید در دسترس نباشد اما بسیاری از جنبه‌های اصلی پیام‌رسانی نظیر تاریخچه منسجم از چت‌های ردوبدل شده،‌ بی‌صدا کردن چت‌ها و یا ستاره‌دار کردن پیام‌ها در دسترس خواهد بود.

البته اگر کاربران تصمیم بگیرند که حساب کاربری واتس اپ خود را ثبت کنند، صفحات گفتگوهای قبلی بسته خواهد شد.

امکان استفاده از حساب کاربری یکسان واتس اپ در چند دستگاه، از ماه‌ها قبل در حال انجام است.

گزارش‌های متعدد پیشرفت این روند را نشان داده‌اند اما حالا به‌زودی آغاز به کار خواهد کرد و برای واتس اپ عملکردی مشابه سایر خدمات متعلق به فیس بوک مانند پیام‌رسان و اینستاگرام به وجود می‌آورد.

WABetaInfo قبلاً در مورد ویژگی‌های آتی واتس اپ گزارش داده است و اظهار داشت که شرکت در سال ۲۰۱۹ حالت تاریک واتس اپ را (یک ماه قبل از ورود به سیستم‌عامل اندروید) به دستگاه‌ها روانه کرده است.

همچنین گزارش می‌شود که واتس اپ ویژگی جدیدی را برای کمک به کاربران ایجاد کرده تا بهتر بتوانند فضای ذخیره‌سازی خود را مدیریت کنند.

این ویژگی که کاربرد ذخیره‌سازی (Storage Usage) نامیده می‌شود، یک نوار ذخیره‌سازی دارد که نشان می‌دهد چه مقدار فضای ذخیره‌سازی توسط «رسانه‌های واتس اپ» اشغال شده است و همچنین بخشی دارد که به کاربران اجازه می‌دهد به‌راحتی فایل‌های بزرگ را از دستگاه خود حذف کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-09-22 15:29

افزودن دیدگاه جدید