کد مطلب: 

249137

سامانه راه نوآوری راه‌اندازی شد

توسعه کسب‌وکارهای اقتصاد دیجیتال به ایجاد سامانه راه نوآوری منجر شد. این سامانه به عنوان بستری برای ایجاد روابط و تبادل بین خدمت‌دهنده‌ها و خدمت‌گیرنده‌ها برای توسعه زیست‌بوم نوآوری کشور فعالیت می‌کند.
سامانه راه نوآوری راه‌اندازی شد

به گزارش سیتنا، سامانه راه نوآوری راه‌حلی برای توسعه کسب‌وکار به‌صورت آنلاین با ایجاد روابط و تبادل بین خدمت‌دهنده‌ها و خدمت‌گیرنده‌ها در حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی است. این سامانه توسط ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی ریاست جمهوری برای شکوفایی و توسعه اکوسیستم کارآفرینی این حوزه راه‌اندازی شده است.

هدف این سامانه، فراهم کردن بهترین و مفیدترین شرایط برای سرعت بخشیدن به رشد کسب‌وکارها است. ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با ارائه حمایت مادی و معنوی از خدمات ارائه شده در سامانه بر این باور است تا زیست‌بوم اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی را شکوفا کند و رونق دهد.

سامانه راه نوآوری با تاکنون همراهی 44 خدمت‌دهنده، 87 خدمت مختلف را به 108 شرکت نوپا ارائه کرده است.

در ادامه مسیر این سامانه با همراهی ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران زیست بوم کارآفرینی ایجاد شد. کمپینی هم به منظور حمایت از شرکت‌های نوپای حوزه دیجیتال در حال پیاده‌سازی است.

برای استفاده از خدمات سامانه و دستیابی به اطلاعات تکمیلی، شبکه‌های اجتماعی و سایت راه‌ نوآوری را دنبال کنید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-09-19 10:23

افزودن دیدگاه جدید