کد مطلب: 

248920

بازدید مدیرعامل شرکت مخابرات از نمایشگاه تجهیزات بومی پیشرفته شبکه ملی اطلاعات

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از نمایشگاه تجهیزات بومی پیشرفته شبکه ملی اطلاعات بازدید کرد.
بازدید مدیرعامل شرکت مخابرات از نمایشگاه تجهیزات بومی پیشرفته شبکه ملی اطلاعات

به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران, مهندس سید مجید صدری، ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ در اولین روز نمایشگاه تجهیزات بومی پیشرفته شبکه ملی اطلاعات که در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برپا شده بود، از این نمایشگاه بازدید کرد.

مهندس صدری در جریان این بازدید، با شرکت های تولید کننده داخلی فناوری محور و دانش بنیان در خصوص دستاوردها و محصولات خود در زمینه تجهیزات مخابراتی مذاکره و در خصوص همکاری با شرکت مخابرات ایران با آنان گفت و گو کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در حاشیه این بازدید از آمادگی این شرکت برای حمایت از تولیدات داخلی خبر داد و اظهار داشت: شرکت مخابرات ایران با وسعتی که در حوزه شبکه ارتباطی دارد آماده همکاری با شرکت های دانش بنیان در خصوص تامین تجهیزات مخابراتی تولید داخل می باشد.

وی با اشاره به اینکه فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید باید به صورت کامل توجه شود افزود: شرکت مخابرات ایران برای افزایش ظرفیت تولید داخل و توسعه اشتغال متخصصان داخلی، آماده هرگونه همکاری متقابل است.

گفتنی ست، نمایشگاه تجهیزات بومی پیشرفته شبکه ملی اطلاعات در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با همت سندیکای صنعت مخابرات و با حضور بیش از ۳۰ شرکت دانش بنیان در حوزه ارتباطات در راستای تحقق شعار سال جهش تولید ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی برای مدت دو روز  کار خود را آغاز کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-09-15 09:16

افزودن دیدگاه جدید