کد مطلب: 

248504

سامانه یکپارچه اعطای تسهیلات بسته حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی راه اندازی شد

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت: سامانه یکپارچه اعطای تسهیلات بسته حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی از محل منابع صندوق توسعه ملی و بانک های عامل طرف قرارداد در سامانه بهین یاب ایجاد شده است.
سامانه یکپارچه اعطای تسهیلات بسته حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی راه اندازی شد

به گزارش سیتنا، سعید زرندی با بیان این مطلب، افزود: پس از تدوین دستورالعمل مربوط به ماده 3 بسته حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی، موضوع تسهیلات ریالی و ارزی صادراتی، در راستای هدایت منابع در جهت تحقق اهداف صادراتی و همچنین تسهیل و تسریع در فرایند پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی –صادراتی محصولات اولویت دار به کشورهای هدف، سامانه اعطای تسهیلات بسته صادراتی ایجاد شده است.

وی گفت: در تلاشیم همه خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت بطور متمرکز از طریق سامانه بهین یاب به متقاضیان ارائه شود و هم اکنون نیز بیشتر مجوزها، ارائه تسهیلات و خدمات از این درگاه ارائه می شود.

بنا بر این گزارش، تمامی متقاضیان دریافت تسهیلات صادراتی ضمن مراجعه به سامانه www.behinyab.ir و پس از ثبت درخواست، یکی از بانک‌های پارسیان، توسعه صادرات، کشاورزی، توسعه تعاون، صادرات و بانک مشترک ایران و ونزوئلا، را انتخاب می نمایند.

اطلاعات ثبت شده به صورت خودکار مورد پردازش قرار گرفته و در صورت تائید این اطلاعات توسط سازمان توسعه تجارت ایران به بانک‌های عامل جهت بررسی، تصویب و پرداخت تسهیلات ارسال خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-09-06 10:47

افزودن دیدگاه جدید