کد مطلب: 

248416
در مراسم رونمایی از نسخه جدید شبکه شاد؛

مسئول پروژه شبکه شاد: اینترنت شبکه شاد رایگان شد/ مدیرعامل همراه اول: متعهد به حمایت از شبکه شاد تا 15 سال هستیم/ سیم‌کارت شاد از هفته آینده به صورت رایگان عرضه می‌شود

مسئول پروژه شاد با رونمایی از شبکه شاد ۲، گفت: اینترنت شبکه شاد برای دانش آموزان و معلمان رایگان است.
اینترنت شبکه شاد رایگان شد

به گزارش سیتنا، حسن الحسینی، در مراسم رونمایی از شاد ۲ که در اردوگاه باهنر برگزار شد، ضمن تقدیر از رئیس جمهور برای رایگان شدن اینترنت شاد، اظهار کرد: از توجه خاصی که مقام معظم رهبری هم به این موضوع داشتند سپاسگزار هستیم.

او ادامه داد: رونمایی از نسخه جدید شبکه شاد ۲ را امروز شاهد هستیم که تفاوت فاحشی با گذشته دارد و در شرایطی که تحول بزرگی در نظام های آموزشی در حال وقوع است، کشورمان افتخار دارد کار را به گونه‌ای مدیریت کند که آموزش تداوم داشته باشد.

الحسینی با اشاره به اینکه کیفیت بر تداوم آموزش ارجحیت دارد، بیان کرد: محتوای آموزشی استاندارد در نظر گرفته شده است، معلمان می توانند صفحه شخصی خود را داشته باشند، تعامل مناسب صوتی و تصویری میان دانش آموزان و معلمان برقرار است در واقع خدمات پایه شاد به طور عمومی تعریف شده است و این خدمات رایگان هم خواهد بود.

مشاور وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه انتظار داریم همه این امکانات را در مدارس غیردولتی هم داشته باشیم، اظهار کرد: در نظر داریم تا برای همه دانش آموزان شرایط یکسانی داشته باشیم.

مسئول پروژه شاد با اشاره به اینکه هر کسی با هویت مشخصی به شبکه شاد ورود پیدا می کند، گفت: آموزش ترکیبی که به آن اشاره داریم، کار را تکمیل می کند که شامل آموزش تلویزیونی، مجازی و حضوری است.

الحسینی تصریح کرد: سیستم پشتیانی برای این کار تعریف شده است و راهنماهای خوبی داریم، از طرفی حدود ۲ هزار نفر در حال آموزش دیدن برای راهنمایی هستند تا برای بکارگیری شاد کمترین مشکل را داشته و امیدواریم سالی پربار را شاهد باشیم.

او با اشاره به اینکه سعی کردیم شبکه شاد را ارتقا دهیم، گفت: افزوده ها به مرور وارد شاد خواهد شد و بخشنامه آن را ابلاغ کردیم.

همراه اول برای ۱۵ سال متعهد شده‌ که از اپلیکیشن شاد حمایت کند

اخوان مدیرعامل همراه اول نیز گفت: در شرایط کرونا و حس مسؤولیت با آموزش و پرورش همکاری را آغاز کردیم و برای ۱۵سال متعهد شده‌ایم که از این اپلیکیشن حمایت را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال که شاد شروع به کار کرد ۱۰ میلیون نفر عضو شدند، افزود: حجم پهنای باند شاد، با یکی از نرم‌افزار‌های خارجی که در کشور فعالیت می‌کند، برابری می‌کند.

اخوان با بیان اینکه ترافیک اینترنت شاد برای همه استفاده کنندگان رایگان است، گفت: سیم‌کارت شاد از هفته آینده به صورت رایگان عرضه می‌شود.

۹۰۰ راهبر شبکه شاد در سراسر کشور فعال هستند

در ادامه محمود حبیبی مدیرکل فناوری اطلاعات شبکه شاد،با اشاره به اینکه تغییر پارادایمی را با شیوه کرونا در نظام آموزشی شاهد هستیم، اظهار کرد: اگر نتوانیم خود را با تغییرات تکنولوژی همگام کنیم، فناوری‌ها از ما جلو می زنند و ویروس کرونا سرعت  حرکت را افزایش داد.

او ادامه داد: تیم فنی گسترده‌ای را فعال کردیم تا  دغدغه های معلمان و دانش آموزان در استفاده از این شبکه را  بکاهیم همچنین ۹۰۰ راهبر شبکه شاد در سراسر کشور فعال هستند، همچنین ۲ هزار نفر از معلمان در مورد استفاده از شبکه شاد آموزش دیده‌اند.

حبیبی اظهار کرد: به آینده شاد امیدوار هستیم و در آینده‌ای نزدیک ایجاد محیط شخصی یادگیری LPE برای دانش آموزان را خواهیم داشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-09-03 11:59

افزودن دیدگاه جدید