کد مطلب: 

248395

هزینه اینترنت دانشجویان هم رایگان شود

در پی دستور رئیس جمهور برای رایگان شدن هزینه اینترنت "شبکه شاد" رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس خواستار رایگان شدن هزینه اینترنت دانشجویان شد.
هزینه اینترنت دانشجویان هم رایگان شود

به گزارش سیتنا، پس از نامه علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس به رئیس جمهور در خصوص اختصاص اینترنت رایگان به دانش آموزان، دانشجویان، معلمان و اساتید دانشگاه‌ها، از محل سود اپراتورها در آموزش مجازی، رئیس جمهور امروز دستور رایگان شدن هزینه اینترنت برای دانش آموزان مدارس دولتی را صادر کرد.

بر همین اساس دکتر روحانی در نشست امروز هیأت دولت، اظهارکرد: من به رئیس سازمان برنامه و بودجه دستور دادم که سامانه شاد باید برای تمامی دانش آموزان مدارس دولتی رایگان باشد و نباید خانواده‌ای که تمکن مالی بالایی ندارند هزینه‌ای در این زمینه پرداخت کنند و آموزش به معنای واقعی برای آنها رایگان باشد.

در این زمینه علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش مجلس، نیز ضمن تقدیر از پاسخ عملی رئیس جمهور به نامه کمیسیون، عنوان کرد: این تصمیم برای کاهش هزینه‌های آموزش مجازی جای تقدیر دارد و بخشی از دغدغه خانواده‌ها که در این رابطه نگران بودند را برطرف کرد.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس افزود: با توجه به اینکه رئیس جمهور در اظهارات امروز خود عنوان کردند "امسال هیچ دانش آموز ایرانی نباید از آموزش و تحصیل محروم بماند" انتظار می‌رود توزیع تبلت در مناطق محروم نیز به جدیت دنبال شود تا امکانات آموزش مجازی در سراسر کشور وجود داشته باشد و هیچ دانش آموزی از تحصیل بازنماند.

منادی سفیدان تصریح کرد: همچنین مجلس و کمیسیون آموزش انتظار دارد در رابطه با هزینه اینترنت دانشجویان دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی نیز تدبیری صورت گیرد و هزینه اینترنت آن‌ها نیز رایگان شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-09-02 15:29

افزودن دیدگاه جدید