کد مطلب: 

248159
رئیس مجلس شورای اسلامی:

باید از تمامی ظرفیت‌های قانون‌گذاری و اجرائی کشور برای توانمندکردن مردم در فضای مجازی استفاده کرد/رویکرد مجلس یازدهم در مواجهه با فضای مجازی، تأکید بر فرصت‌محوری به‌جای تهدیدانگاری است

رئیس مجلس شورای اسلامی می گوید: رویکرد مجلس یازدهم در مواجهه با فضای مجازی، تأکید بر فرصت‌محوری در این فضا به جای تهدیدانگاری است.فرصت‌ها را بدون سیاسی‌کاری دریابیم.
باید از تمامی ظرفیت‌های قانون‌گذاری و اجرائی کشور برای توانمندکردن مردم در فضای مجازی استفاده کرد/رویکرد مجلس یازدهم در مواجهه با فضای مجازی، تأکید بر فرصت‌محوری در این فضا به جای تهدیدانگاری است

به گزارش سیتنا، محمدباقر قالیباف دقایقی پیش توئیت کرد:

باید از تمامی ظرفیت‌های قانون‌گذاری و اجرائی کشور برای توانمندکردن مردم در فضای مجازی با تاکید بر اقتصاد دیجیتال و  ارائۀ خدمات نوین استفاده کرد.

رویکرد مجلس یازدهم در مواجهه با فضای مجازی، تأکید بر فرصت‌محوری در این فضا به جای تهدیدانگاری است.فرصت‌ها را بدون سیاسی‌کاری دریابیم.

گفتنی است؛ پس از مطرح شدن خبر پر سروصدای طرح نمایندگان مجلس برای انسداد همه شبکه‌های اجتماعی خارجی، امروز (سه شنبه) وزیر ارتباطات به دیدار رئیس مجلس رفت.

 رئیس دفتر قالیباف گفته است در این جلسه موضوع «کاهش رویکردهای سلبی در برابر فضای مجازی» از محورهای مذاکرات طرفین بوده است.

همچنین امروز تعدادی از نماینده‌های مجلس نیز در برابر این طرح موضع منفی گرفتند و آن‌را غیرضرور دانستند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-08-25 22:54

افزودن دیدگاه جدید