کد مطلب: 

247813

دستگیری عامل انتشار محتوای غیر اخلاقی در اینستاگرام

رئیس پلیس فتا استان یزد از کشف یک پرونده انتشار محتوای غیر اخلاقی در اینستاگرام خبر داد.
دستگیری عامل انتشار محتوای غیر اخلاقی در اینستاگرام

به گزارش سیتنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ مرتضی ابوطالبی رئیس پلیس فتا استان یزد در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس فتا یزد، موفق شدند فردی را که اقدام به انتشار تصاویر و محتوای غیر اخلاقی در شبکه اجتماعی اینستاگرام می­ کرد را، شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران با انجام یک سری تحقیقات تخصصی و بررسی های فنی، موفق شدند ایجاد و اداره کننده صفحات ذکر شده را که یک نفر بود، در شهر یزد، با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس روبرو شد به بزه انتسابی اعتراف و اقرارکرد به دلیل سرگرمی و جذب دنبال کننده،دست به این کار زده است.

رئیس پلیس فتا استان یزد به تمامی افرادی که به هر نحو اقدام به انتشار مطالب غیراخلاقی در فضای مجازی می کنند هشدار داد و گفت: بر اساس ماده 14 قانون جرائم رایانه ای هرکس به وسیله سامانه‌های رایانه‌ای یا مخابراتی یا حامل های داده محتویات مستهجن را منتشر، توزیع یا معامله کند یا به قصد تجارت یا افساد تولید یا ذخیره یا نگهداری کند، به حبس از نود و یک روز تا دو سال یا جزای نقدی از پنج تا چهل میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.

این مقام مسئول از عموم مردم درخواست کرد: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-08-15 17:50

افزودن دیدگاه جدید