کد مطلب: 

247768

ماجرای کشف حجاب بازیگر زن در فضای مجازی

الهه فرشچی برای همیشه از ایران رفت و کشف حجاب کرد!
ماجرای کشف حجاب بازیگر زن در فضای مجازی

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، الهه فرشچی با انتشار عکس خود در اینستاگرام چنین نوشت: با درد از اعماق وجودم ،ناباورانه ناباورانه عشقم را، تمام انگیزه ام براى ادامه ى زندگى، ( بازیگرى ) را رها مى کنم.

الهه فرشچی متولد 21 دی 1368 در کاشان و بازیگر است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری است.

به صورت جدی فعالیت خود را از چند تله فیلم در سال 1389 وقتی 21 ساله بود شروع کرد تا اینکه با نقش بیتا در سریال همه چیز آنجاست سال 93 به شهرت رسید. بازی او در سریال دردسرهای عظیم هم به شناخته تر شدنش کمک کرد.

ماجرای کشف حجاب الهه فرشچی

اسفند ماه 96 بود که انتشار یک عکس بی حجاب از او با این عنوان که ایران را برای همیشه ترک کرد. و قصد ادامه بازیگری را ندارد به شدت جنجالی شد.

او ساعاتی بعد با تکذیب این خبر اعلام کرد اکانت اینستاگرام اش مورد سودجوی قرار گرفته و با عذرخواهی از انتشار این عکس اعلام کرد از طریق مراجع قضایی دنبال خواهد کرد.

خانم بازیگر مدتی است در کشور دبی زندگی می کند و اخیرا عکس هایی بدون حجاب از مدل شدن او در فضای مجازی منتشر شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-08-14 10:27

دیدگاه‌ها

تصویر محمد
متاسفانه چندی از دوستان خودم هم این بلا سرشان آمده است که اکاند اینستاگرامشان هک شده و هکر از ایشان مبالقی را جهت انتشار ندادن مطالب شخصی در خواست کرده. برای مثال یکی از ایشان استاد دانشگاه بود که هکر از ایشان مبلغی را جهت انتشار ندادن مطالب و چت های ساختگی درخواست کرده بود که ایشان آن پول را دادند.
ارسال شده توسط محمد در 24 مرداد 99 - 11:53

افزودن دیدگاه جدید