کد مطلب: 

247739

انتشار تصاویر خصوصی پدر خانواده توسط همسر صیغه‌ای

رئیس پلیس فتا استان اردبیل از شناسایی خانمی که به دلیل اختلاف مالی اقدام به هتک حیثیت همسر سابق خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام می‌کرد، خبر داد.
انتشار تصاویر خصوصی پدر خانواده توسط همسر صیغه‌ای

به گزارش سیتنا از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس ‌فتا، سرهنگ علی قهرمان طالع رئیس پلیس فتا استان اردبیل گفت: با مراجعه اعضا یک خانواده و شکایت در مورد اینکه شخص یا اشخاصی اقدام به ارسال درخواست دوستی در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های مختلف به همه اعضاء خانواده کرده و پس از برقراری ارتباط با توهین، اهانت و تهدید، عکس‌های شخصی پدر خانواده را به همراه یک خانم ارسال می‌کند، درخواست رسیدگی به آن را اعلام نمودند. 

وی در ادامه افزود: کارآگاهان پلیس فتا با جمع‌آوری همه مستندات و پس از بازجویی از تک‌ تک اعضا خانواده و همچنین اقدامات فنی و پلیسی به سرنخ‌های جالبی رسیده و به سه نفر مظنون شده که با هماهنگی لازم متهمین برای توضیحات به پلیس فتا دعوت شدند. 

رئیس پلیس فتا استان اردبیل عنوان کرد: مأموران سایبری با ترفندهای خاص و ارائه مستندات دیجیتال متهمان را غافلگیر کرده و آن‌ها به بزه ارتکابی اعتراف و عنوان کردند که یکی از متهمین مدت کوتاهی به‌عنوان همسر صیغه‌ای پدر خانواده بوده و به دلیل اینکه وی از همسر صیغه‌ای خود پول قرض کرده و آن را پس نمی‌دهد، برای تلافی این کار به دوست خود کمک کرده و اقدام به هتک حیثیت وی با برقراری ارتباط با اعضا خانواده در فضای مجازی کرده‌اند.   

این مقام انتظامی گفت: کاربران فضای مجازی باید دقت داشته باشند که مشکلات شخصی و خانوادگی خود را به این فضا انتقال نداده و برای احقاق حقوق خود فقط از راه قانونی وارد شوند؛ هم‌وطنان در صورت نیاز به مشاوره می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با ما در ارتباط باشند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-08-13 08:11

افزودن دیدگاه جدید