کد مطلب: 

247180

مدیرعامل رایتل: امیدواریم رایتل تا پاییز سال جاری وارد بورس شود

مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل، گزارش هیات مدیره به مجمع عمومی عادی سالانه را در سالن کنفرانس شستا با حضور محمد رضوانی فر مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی ، معاونان شستا و نماینده سازمان حسابرسی، ارائه داد.
مدیرعامل رایتل: امیدواریم رایتل تا پاییز سال جاری وارد بورس شود

به گزارش سیتنا، یاسر رضاخواه، مدیرعامل رایتل در مجمع عمومی عادی سالانه رایتل، ضمن ارائه گزارش مالی، جایگاه شرکت در بازار را تشریح کرد و گفت: افق اصلی مدیران این شرکت در ابتدا پاسخگویی به نیاز داخلی سازمان تامین اجتماعی و ارتقاء کاربری‌های فناوری ارتباطات و اطلاعات در این سازمان و سپس بازار گسترده این فناوری در داخل و خارج از کشور است.

وی با ابراز امیدواری از پذیرش در فرابورس در پاییز سال ۹۹ تصریح کرد: برای اولین بار سود خالص در رایتل محقق شد و پس از ۸ سال از آغاز فعالیت، زیان ۵۷۰ میلیارد تومانی این شرکت به سود ۱۱۳ میلیارد تومانی در سال مالی ۱۳۹۸ تبدیل شد.

گفتنی است گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت خدمات ارتباطی رایتل ارائه و نظر این سازمان با اشاره به صورت‌های مالی ، عملکرد مالی و جریان‌های نقدی آن را برای سال مالی منتهی به تاریخ ۲۹ اسفند ۹۸ از تمام جنبه‌های با اهمیت، طبق استانداردهای حسابداری به نحو مطلوب نشان دانست.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-07-27 23:38

افزودن دیدگاه جدید