کد مطلب: 

246883

ارائه‌ی 9 خدمت توانمندسازی جدید به شرکت‌های دانش‌بنیان

تهیه برنامه بازاریابی، بازاریابی دیجیتال، عارضه‌یابی بازاریابی و فروش، خرید نرم‌افزارهای اداری، مالی و حسابداری، ایجاد وب‌سایت، طراحی و چاپ اقلام تبلیغاتی، طراحی نشان تجاری، تهیه تیزر تبلیغاتی، تهیه پرونده جامع فنی دارویی محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان خدماتی هستند که به‌تازگی به بسته توانمندسازی شرکت‌های دانش‌بنیان اضافه شده است.
ارائه‌ی 9 خدمت توانمندسازی جدید به شرکت‌های دانش‌بنیان

به گزارش سیتنا، سید محمد صاحبکار خراسانی رئیس مرکز شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان به معرفی جدیدترین خدمات توانمندسازی این مرکز پرداخت و گفت: در سال جاری با هدف توسعه بازار شرکت های دانش بنیان،  9 خدمت جدید به خدمات توانمندسازی شرکت‌های دانش‌بنیان اضافه شده است.

خدمات جدید و متنوع توانمند‌سازی برای بازاریابی شرکت های دانش‌بنیان

صاحبکارخراسانی با اشاره به خدمات جدید توانمند‌سازی مرکز دانش‌بنیان ادامه داد: با توجه به استقبال شرکت‌ها از خدمات توانمندسازی، خدمات متنوع دیگری برای توانمندسازی شرکت‌های دانش بنیان در سال 1399 در نظر گرفته شد؛ تهیه برنامه بازاریابی شرکت‌های دانش‌بنیان، بازاریابی دیجیتال شرکت‌های دانش‌بنیان، عارضه‌یابی بازاریابی و فروش شرکت‌های دانش‌بنیان، خرید نرم‌افزارهای اداری، مالی و حسابداری، ایجاد وب‌سایت، طراحی و چاپ اقلام تبلیغاتی، طراحی نشان تجاری، تهیه تیزر تبلیغاتی، تهیه پرونده جامع فنی دارویی محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان خدماتی هستند که به‌تازگی به بسته توانمندسازی شرکت‌های دانش‌بنیان اضافه شده است.

خدمات مالی و حسابداری؛ پراستفاده‌ترین خدمت توانمندسازی در سال 98

عضو هیئت‌علمی پژوهشکده مطالعات فناوری در مورد میزان استفاده شرکت‌های دانش‌بنیان از این خدمات در سال 1398 بیان کرد: در سال گذشته نزدیک به 350 خدمت توانمندسازی به شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه ‌شد که مرکز شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان بیش از 50 درصد هزینه‌های این خدمات را به شرکت‌ها پرداخت کرده است. از میان خدمات ارائه شده در سال 98، «خدمات مالی و حسابداری» بیشترین میزان استفاده را داشته و پس از آن «تدوین و ویرایش قراردادهای داخلی»، «گزارش نیازسنجی تأییدیه‌های مورد نیاز شرکت» و «ارزش‌گذاری دانش فنی و قیمت‌گذاری سهام» در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

برگزاری بیش از 1500 جلسه مشاوره رایگان

دبیر کارگروه ارزیابی شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان در ادامه به توضیح خدمات و سرفصل‌های مشاوره‌ای مرکز شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان پرداخت و گفت: مشاوره‌های حقوقی، مشاوره بازاریابی و فروش، مشاوره در زمینه گمرک و واردات، مشاوره‌های بیمه تأمین اجتماعی و مالیات از جمله مشاوره‌های پرطرفدار اراده شده در این مرکز در سال 98 بودند.

وی همچنین افزود: بیش از 1300 جلسه مشاوره رایگان برای شرکت‌های دانش‌بنیان و نزدیک به 200 جلسه مشاوره نیز برای شرکت‌های خلاق برگزار شد که هم به لحاظ تعداد و هم میزان حمایت نسبت به سال 97 رشد قابل‌توجهی داشته است.

راه‌اندازی مراکز توانمندسازی در 10 استان و گسترش شبکه مشاوران بومی

رئیس مرکز شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان با اشاره به راه‌اندازی مراکز توانمندسازی استانی گفت: سال گذشته با همکاری پارک‌های علم و فناوری در پنج استان اصفهان، فارس، قزوین، یزد و کرمانشاه مراکز توانمندسازی راه‌اندازی شد که این مراکز استانی 890 جلسه مشاوره و 30 نشست پرسش و پاسخ تخصصی برگزار کردند و تعداد زیادی از افراد فعال در شرکت‌های دانش‌بنیان در استان‌ها توانستند از این جلسات بهره گیرند. در خردادماه سال ۹۹ نیز مرکز توانمندسازی در استان های خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، البرز، بوشهر و زنجان راه‌اندازی شد.

صاحبکار خراسانی در ادامه به نحوه درخواست شرکت‌های دانش‌بنیان برای استفاده از خدمات توانمندسازی اشاره کرد و گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور می‌توانند برای دریافت خدمات توانمندسازی مرکز شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان به سایت مرکز مراجعه کنند.

رئیس مرکز شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان در نهایت ابراز امیدواری کرد مراکز توانمندسازی و شبکه مشاوران بومی در کل کشور گسترش یابد تا تمامی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در سطح ایران از این خدمات بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-07-22 10:28

افزودن دیدگاه جدید