کد مطلب: 

246840

بیش از 40 فرآیند وزارت صمت در سامانه بهین یاب فعال است

مدیرکل دفتر آمار و فرآوری داده ها وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت: در راستای تحقق دولت الکترونیک و تکریم ارباب رجوع ، بیش از 40 فرآیند اصلی بخش تولید و تجارت از قیبل صدور مجوزها، تسهیلات و... بر روی سامانه بهین یاب انجام می شود.
بیش از 40 فرآیند وزارت صمت در سامانه بهین یاب فعال است

به گزارش سیتنا، ناهید زندی زاده در جلسه ویدئو کنفرانسی با مدیران برنامه ریزی سازمان های صنعت، معدن و تجارت استانها افزود: تمام تلاش ما این است که تمام خدمات مربوط به صنعتگران، معدنکاران و تجار در سامانه ها انجام شود و هیچ کس برای ارائه خدمات نیاز به حضور در ستاد وزارتخانه و یا سازمان های استانی نباشد.

وی تصریح کرد: در راستای توسعه دولت الکترونیک تبادل اطلاعات با سایر دستگاهها همچون توانیر، وزات کار و...، از برنامه های مهمی است که با اولویت بالا در حال اجرا می باشد و در این راستا تفاهم نامه تبادل اطلاعات میان وزارت نیرو و وزارت کار در سال گذشته منعقد شده است.

مدیرکل آمار و فراوری داده ها وزارت صنعت، معدن وتجارت افزود: یکی از مهمترین اقدامات ما تهیه آمار کالاهای منتخب صنعتی و معدنی است که تلاش می کنیم تا این آمارها را با سرعت و دقت به روز کرده تا مورد استفاده سیاستگذاران و برنامه ریزان کشور قرار گیرد.

وی تاکید کرد: از سازمان های صمت استانهای می خواهیم موضوع آمارهای تولید کالاهای منتخب و خصوصا کالاهای بهداشتی مرتبط با مقابله با بیماری کرونا را با جدیت دنبال کنند.

مدیرکل آمار و فراوری داده ها همچنین گفت: ارتقا سیستم های موجود و استاندارد سازی آنها از جمله برنامه های سال جاری این دفتر می باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-07-21 12:31

افزودن دیدگاه جدید