کد مطلب: 

246306
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با سیتنا:

ساماندهی و نظارت بر بازار تلفن همراه، مطالبه‌ی مردم است/ درخواست تخصیص ارز به بازار تلفن همراه را به سرپرست وزارت صمت ارائه دادیم/ تا زمانیکه وزارت صمت با سرپرست اداره می‌شود، تصمیمات جدی گرفته نمی‌شود

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی، گفت: از آنجا که گوشی تلفن همراه مورد نیاز عمومی مردم است، لذا مردم از متولیان مطالبه دارند که نظارت بیشتری بر این بازار داشته باشند.
سرو سامان دادن بازار تلفن همراه، مطالبه‌ی مردم است/ درخواست تخصیص ارز به بازار تلفن همراه را به سرپرست وزارت صمت ارائه دادیم/ تا زمانیکه وزارت صمت با سرپرست اداره می‌شود، تصمیمات جدی گرفته نمی‌شود

دکتر لطف الله سیاه‌کلی در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون بازارهای لجام گسیخته‌ی تلفن همراه در کشور و نقش نظارتی وزارت صنعت، معدن و تجارت بر این بازار، گفت: وزارت صمت در این زمینه اقدام جدی انجام نداده است و طی جلسه ای که با سرپرست وزارت صمت در مجلس داشتیم، در رابطه با بازار تلفن همراه و صوتی و تصویری صحبت کردیم و درخواست کردیم تا به این بازار ارز تخصیص پیدا کند و توجه ویژه‌ای شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بازار تلفن همراه مورد توجه مردم است و مردم از متولیان مطالبه ساماندهی و نظارت بر این بازار را دارند که ما نیز باید گام‌هایی را در این زمینه برداریم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، تاکید کرد: یکی از اشکالات این وزارتخانه سرپرستی است، زمانی که سرپرست وجود دارد، تصمیمات سفت و سخت هم گرفته نمی‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس، اظهار کرد: وزارت صمت باید زودتر تعیین تکلیف شود و وزیر برای آن انتخاب شود تا اگر سیاستی گذاشته می‌شود، انجام شود و اگر شخص دیگری هم بیاید تصمیمات قبلی مجددا تغییر می‌کند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: در جلسات دیگر کمیسیون صنایع با سرپرست وزارت صمت نظارت و پیگیری‌های بیشتری خواهیم داشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-07-10 13:40

افزودن دیدگاه جدید