کد مطلب: 

245759

کارمند بنگاه معاملات مسکن مزاحم اینترنتی از آب در آمد

رئیس پلیس فتا پایتخت از کشف پرونده مزاحمت زن 49 ساله در شبکه های اجتماعی خبرداد و گفت: متهم با ارسال تصاویر غیر اخلاقی سعی در مبادرت به تشویق و ترغیب شاکی در ارنباط نامتعارف کرده است.
کارمند بنگاه معاملات مسکن مزاحم اینترنتی از آب در آمد

به گزارش سیتنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ داوود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا پایتخت در تشریح این خبر گفت: با مراجعه زنی 49 ساله به هویت (س م) ساکن شرق تهران به پلیس فتا اعلام داشت که در مورخ 9 اردیبهشت سال جاری فردی از طریق شبکه اجتماعی واتس آپ و تلگرام با ارسال مطالبی غیر اخلاقی سعی در در برقراری رابطه نامتعارف کرده و موجب توهین به بنده و هتک حیثیت و مشکلات فراوانی برای من شده است.

این مقام انتظامی ادامه داد:پس از بررسی مستندات مورد ادعای شاکی پرونده در دستور کار مهندسین پلیس فتا قرار گرفت و پس از تحقیقات و استفاده از روش های فنی و پلیسی متهم 43 ساله به هویت (ح ص) شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به پلیس فتا انتقال داده شد.

وی گفت: پس از مواجه شدن شاکی با متهم او را شناخت و بیان کرد که متهم را چند وقت قبل در املاکی که قبلا جهت اجاره ملک مراجعه نموده است دیده و جهت انجام کارهای اداری شماره خود را به متهم داده است.

رئیس پلیس فتا پایتخت اظهار داشت: پس از انجام تحقیقات از متهم ، وی در ابتدا منکر جرم ارتکابی شد، اما پس از مواجه شدن با مستندات و ادله دیجیتال لب به اعتراف گشود و از کرده خود پشیمان بود، سپس متهم جهت ادامه رسیدگی به همراه پرونده به دادسرای مبارزه با جرایم رایانه ای ارسال شد.

سرهنگ داوود معظمی گودرزی در پایان به شهروندان هشدار داد: هیچگاه اطلاعات شخصی خود را از جمله شماره همراه به افراد غریبه که به آنها اطمینان ندارید واگذار ننمایید تا خدای نکرده برای شما چنین مشکلات و مزاحمت هایی ایجاد نشود و در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir در قسمت مرکز فوریت های سایبری آن را درج کنید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-06-22 23:17

افزودن دیدگاه جدید