کد مطلب: 

245506

نماینده‌ی مجلس: آموزش غیرحضوری در مناطق محروم با کمک دولت تداوم داشته باشد

نماینده مردم بوستان آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان این که اجرای طرح رتبه بندی معلمان شروع خوبی داشت بیان کرد: البته اشکالاتی وجود دارد که لازم است برای رفع آنها اقدامات لازم انجام شود.
نماینده‌ی مجلس: آموزش غیرحضوری در مناطق محروم با کمک دولت تداوم داشته باشد

به گزارش سیتنا، غلامرضا نوری قزلچه نماینده مردم بوستان آباد در مجلس شورای اسلامی در واکنش به سخنان وزیر آموزش و پرورش در جلسه علنی امروز مجلس گفت: امیدواریم موضوع راه اندازی شبکه تلویزیونی شاد در نقاط مختلف کشور تداوم داشته باشد و آموزش غیر حضوری در مناطق محروم با کمک دولت تداوم پیدا کند. موضوع اجرای رتبه بندی معلمان نیز شروع خوبی داشت و اقدامات خوبی نیز صورت گرفت ولی اشکالاتی دارد که لازم  است برای رفع آن اقدامات لازم مبذول گردد.

وی افزود: آموزش و پرورش کشور نباید خیلی به سوی خصوصی سازی پیش برود آقای وزیر فرزندان ملت امانت هستند این امانت نباید به جاهای غیر مربوط یا نامربوط برده شود. انتظار داریم در بحث همسان سازی و پرداخت پاداش فرهنگیان اقدام لازم مبذول گردد.

نماینده مردم بوستان آباد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: لازم است به مشکلات معلمان حق التدریسی و نهضتی‌ها با عدالت توجه شود و به آموزش های ضمن خدمت برای بهبود کیفیت آموزش توجه لازم داده شود.

وی در پایان اضافه کرد: در حوزه آموزش و پرورش سه مولفه مهم حائز اهمیت است نیروی انسانی به خصوص در مناطق روستایی و مناطق محروم امری حائز اهمیت است. لازم است در خصوص دانشگاه فرهنگیان برای مناطق محروم سهمیه لازم اختصاص داده شود تا ماندگاری نیروهای بومی افزایش پیدا کنند. امر دیگر توجه به فضاهای آموزشی است که این امر در مناطق محروم وضعیت حادتری دارد. امر دیگر توجه به تجهیزات به روز آموزشی است که به خصوص باید در روستاها و مناطق محروم در نظر باشد چرا که آنها از بسیاری از امکانات به روزی که در شهر وجود دارد محروم هستند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-06-14 11:52

افزودن دیدگاه جدید