کد مطلب: 

245329

بررسی توسعه‌ی پنج میلیون پورت اینترنت پرسرعت در جلسه‌ی هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات

جلسه هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، عصر امروز (دوشنبه) با حضور مهندس فلاح جوشقانی، معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار شد و در این جلسه توسعه‌ی پنج میلیون پورت اینترنت پرسرعت بررسی شد.
بررسی توسعه‌ی پنج میلیون پورت اینترنت پرسرعت در جلسه‌ی هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات

به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، عصر امروز، دوشنبه، ۱۹ خرداد ماه سال ۹۹، جلسه هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با حضور مهندس فلاح جوشقانی، معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در ساختمان زنده یاد دکتر غفاریان برگزار شد.

بر اساس این خبر، این جلسه هیات مدیره شرکت مخابرات ایران به منظوربررسی توسعه ۵ میلیون اینترنت پرسرعت در برنامه سال ۹۹، تعامل و همسویی با اهداف کلان و سیاست های راهبردی حوزه ICT و بررسی راهکارهای مناسب برای تحقق اهداف این حوزه از دو منظر رگولاتوری و شرکت مخابرات ایران و همچنین رفع موانع موجود در این مسیر برگزار شد.

گفتنی ست، شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگترین اپراتور مخابراتی کشور با قدیمی ترین برند حوزه ارتباطات همواره در مسیر ارائه خدمات حوزه ICT پیشرو بوده و با رویکرد تعامل سازنده با نهادهای قانونگذار، در مسیر پیشرفت حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات گام بر می دارد.

لازم به ذکر است، در این جلسه، دکتر صفری، رییس و اعضای هیات مدیره و مهندس صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و تعدادی از معاونین مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-06-08 21:39

افزودن دیدگاه جدید