کد مطلب: 

245326

دیدار سرپرست وزارت صمت با فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص)

در جلسه مشترک سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت و فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص)، زمینه‌های همکاری مشترک در حوزه‌های مختلف صنعتی و معدنی مورد بررسی قرار گرفت.
دیدار سرپرست وزارت صمت با فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص)

به گزارش سیتنا، حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در دیدار با سردار محمد، فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص)، چارچوب‌های همکاری فی مابین طرفین در حوزه‌های مختلف صنعتی و معدنی مورد توافق قرار گرفت.

بر این اساس، مقرر شد تا قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) در حوزه معدن، در بخش پهنه‌های اکتشافی و ژئوفیزیک هوایی با معاونت معدنی، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) و سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی همکاری‌های جدیدی را آغاز نماید.

فعال کردن معادن غیرفعال نیز از جمله توافقات صورت گرفته میان معاونت امور معادن وزارت صمت و قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) بود.

همچنین در بخش صنعت نیز، مقرر گردید تا سرمایه‌گذاری‌های مشترکی از سوی قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) با سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) در حوزه صنایع های‌تک صورت گیرد.

به علاوه، مقرر گردید تا معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص ده رشته دارای اولویت به منظور تعمیق ساخت داخلی، کاهش ارزبری و استفاده از فناوری‌های نو، همکاری‌های مشترکی را با قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) آغاز نماید.

در عین حال، قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) نیز، ارایه تعمیرات ماشین‌آلات راهسازی به هپکو نیز، از جمله توافقاتی بود که در این نشست مطرح شده و مقرر گردید تا در این بخش نیز همکاری‌های گسترده‌ای میان دو طرف شکل گیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-06-08 16:45

افزودن دیدگاه جدید