کد مطلب: 

244890

دانش‌بنیان‌ها با حفاظت از فناوری‌های نوآورانه خود آشنا می‌شوند

«مالکیت فکری تا تجاریسازی» عنوان کمپی است که توسط کانون پتنت معاونت علمی برگزار می‌شود تا محققان و فناوران با نقش پتنت در حفاظت از فناوری‌های نوآورانه و تجاری‌سازی آنها آشنا شوند.
دانش‌بنیان‌ها با حفاظت از فناوری‌های نوآورانه خود آشنا می‌شوند

به گزارش سیتنا، این دوره به مدت سه روز از 24 تا 26 خرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود. برگزاری آن فرصتی است تا شرکت‌های دانش بنیان و علاقمندان به حوزه مالکیت فکری با مفاهیم اولیه این حوزه آشنا شوند.

آگاه سازی نوآوران و مخترعان در خصوص مالکیت فکری و اهمیت آن یکی از اقداماتی است که در کشورهای گوناگون در حال توسعه است. برگزاری این کمپ نیز ایجاد فرصتی برای شرکت‌های دانش بنیان است تا با اهمیت پتنت و ثبت اختراع برای تجاریسازی محصولات فناورانه خود و ورود آن به بازارهای بین‌المللی آشنا شوند.

لزوم مدیریت دارایی‌های فکری، شرایط حفاظت، معرفی برخی پایگاه‌های جستجو و استراتژی‌های جستجو، مسیر ملی حفاظت از اختراعات، پیمان همکاری ثبت اختراع (PCT)، حفاظت از اختراعات در اداره ثبت اختراعات آمریکا (USPTO)، دعاوی حقوقی و نیز معرفی خدمات کانون پتنت برخی از محورهایی این رویداد است. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت کانون پتنت معاونت علمی مراجعه کنند.

این رویداد با همکاری صندوق نواوری و شکوفایی و کانون پتنت معاونت علمی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-05-26 10:18

افزودن دیدگاه جدید