کد مطلب: 

244765
در لایو اینستاگرامی مدیران عامل شرکت‌های مخابرات ایران و ارگ جدید، مطرح شد؛

صدری: جهش تولید را با شرکت‌هایی مثل ارگ جدید محقق می‌کنیم؛ تکلیف مخابرات استفاده از تجهیزات تولید داخل است/ میراسماعیلی: با 500 نفر نیروی انسانی و با سه شیفت، شبانه‌روزی در حال تولید مودم هستیم؛ ضریب خرابی برگشت مودم‌های یوتل کمتر از نیم درصد است (+فیلم)

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: مودم‌های یوتل را سعی می‌کنیم 10 تا 20 درصد زیر قیمت بازار به دست مردم برسانیم؛ چراکه ما در بخش مودم به دنبال سود نیستیم و می‌خواهیم سرویس برقرار شود.
صدری: مودم‌های یوتل را تا ۲۰ درصد زیر قیمت بازار به مشترکان مخابرات ارائه می‌دهیم/ میراسماعیلی: با 500 نفر نیروی انسانی و با سه شیفت، شبانه‌روزی در حال تولید مودم هستیم/ ضریب خرابی برگشت مودم‌های یوتل کمتر از نیم درصد است (+فیلم)

به گزارش خبرنگار سیتنا، مهندس سیدمجید صدری در لایو اینستاگرامی خود با مهندس مهرداد میراسماعیلی، مدیرعامل شرکت خدمات مخابراتی ارگ جدید، گفت: در سال 97 و 98 و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، یکی از کارهایی که وزیر ارتباطات، سهامداران و اعضای هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات به ما تکلیف کردند، استفاده از تولید داخل برای تمام تجهیزات مورد نیازمان بود که یکی از این تجهیزات مورد نیاز، مودم است.

وی، اظهار کرد: از مهندس رستگار، دبیر سندیکای صنعت مخابرات خواستیم تا شرکت‌های تولیدکننده‌ی مودم را به ما معرفی کنند، یکی از این شرکت‌ها، شرکت ارگ جدید بود و با جلساتی که برقرار شد، بار سنگینی از دوش ما برداشته شد.

وی افزود: مودم‎هایی که به مردم عزیزمان می‌دهیم، مودم‌های تولید داخل است. امیدواریم با بحث 5 میلیون پورت در سال جاری، موضوع جهش تولید را با شرکت ارگ جدید پیش ببریم و به عنوان سرباز ولایت در تلاشیم فرمایشات مقام معظم رهبری را انجام دهیم.

مهندس مهرداد میراسماعیلی، مدیرعامل شرکت خدمات مخابراتی ارگ جدید هم گفت: از زمان حضور مهندس صدری در مخابرات ایران، تغییری چشمگیر در دیدگاه شرکت مخابرات نسبت به تولیدکنندگان ایجاد شده است.

وی، افزود: شرکت ما از سال 1380 تاسیس و از سال 1392 برای تولید مودم با برند داخلی یوتل شروع به فعالیت کرده است. این مودم‌ها هم در بازار و هم در مجموعه‌ی شرکت مخابرات ایران موجودند و متاسفانه در سال‌های گذشته در بازاری که در شرکت مخابرات ایران مخصوصا در بازار ADSL بود به این موضوع کم توجهی شد که با حضور مهندس صدری تلاش کردیم تا مجددا به ظرفیت‌های واقعی تولید که 1.2 میلیون مودم در سال بوده و مجوز تولید آن را داشتیم دست یابیم.

مدیرعامل شرکت خدمات مخابراتی ارگ جدید، خاطرنشان کرد: شرکت ما از سال گذشته تا به حال طی قرارداد برد-بردی که با شرکت مخابرات داشته، در تلاش است تا مودم‌ها را با ارزان ترین قیمت ممکن به دست مردم رساند که با این همکاری واسطه‌ها نیز حذف شده‌اند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همدر ادامه گفت: با توجه به محدودیت‌های مالی که در شرکت مخابرات داشتیم، از همان ابتدا با مهندس میراسماعیلی توافق کردیم تا به جای آنکه محصولات در انبار بماند، آن‌ها را برای فروش به ما بدهند که این امر به نفع دو طرف ما شد.

به گزارش سیتنا، مدیرعامل شرکت خدمات مخابراتی ارگ جدید، اظهار کرد: این ظرفیت به جایی رسیده است که کارخانه‎ای که در منطقه‌ی دور افتاده‌ و محروم که در بم بود، در حال حاضر با سه شیفت کار و نیروی انسانی بالای 500 نفر، فعال است.

وی، افزود: در مورد فروش VDSL، در چهار ماه گذشته حدود 50 هزار مودم به این بخش داده شده است. خیال ما راحت است که قیمت مودمی که به دست مخابرات ایران می‌رسد با همان قیمت منطقی است و شرکت مخابرات گاهی تسهیلاتی را روی پکیج قیمتی اینترنت می دهد که در نهایت مودم با بهترین قیمت به دست مردم می‌رسد. مردم می‌توانند از سرویس اینترنت مخابرات به صورت باندل به همراه مودم استفاده کنند تا نیازی به خرید مودم از بازار نداشته باشند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ، خاطرنشان کرد: مودم‌های یوتل را سعی می کنیم 10 تا 20 درصد زیر قیمت بازار به دست مردم برسانیم. در بخش مودم ما به دنبال سود نیستیم و می خواهیم سرویس برقرار شود.

مدیرعامل شرکت خدمات مخابراتی ارگ جدید، اظهار کرد: در بحث انحصار مودم‌های GPON ، برخی شرکت‌های خارجی شرکت مخابرات را مجبور کرده بودند تا از برند خاص خریداری کنید و ما مشکلات فنی را با کمک دوستان فنی در بخش مخابرات حل کردیم.

به دنبال این گفت‌وگو، طی بازدید آنلاین مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از کارخانه‌ی شرکت مخابراتی ارگ جدید، میراسماعیلی، گفت: خط تولید ما به روزترین خط تولید دنیاست و اکثر همکاران ما در این منطقه بانوان هستند.

وی، ادامه داد: سه سال گارانتی تعویض بر روی مودم‌ها ارائه می‌شود که برای تمام مشترکین شرکت مخابرات قابل ارائه است. صد درصد مودم‌ها در کارخانه تست می‌شوند و ضریب خرابی برگشت یوتل کمتر از نیم درصد بوده است.

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-05-21 11:13

افزودن دیدگاه جدید