کد مطلب: 

244581

سایت ثبت‌نام وام کرونا - https://corona-kara.mcls.gov.ir

با ارسال پیامک به متقاضیان و کارفرمایان واجد شرایط دریافت تسهیلات کرونا، مراجعه آنها به سامانه کارا و ثبت نام برای دریافت وام کرونا آغاز شده است.
سایت ثبت‌نام وام کرونا - https://corona-kara.mcls.gov.ir

به گزارش سیتنا، پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا به مشاغل و کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا آغاز شده و یک میلیون واحد کسب و کار که توسط وزارت کار مشمول دریافت تسهیلات شناخته و به آنها پیامک ارسال شده است می‌توانند با مراجعه به سامانه کارا اطلاعات خود را برای دریافت تسهیلات ثبت کنند.

روند دریافت تسهیلات حمایتی در سه مرحله تکمیل شده است؛ مرحله اول ارسال پیامک وزارت کار از ۱۷ اردیبهشت ماه به تمام کارفرمایان مشمول، مرحله دوم ثبت نام کارفرمایان از هفته سوم اردیبهشت ماه در سامانه کارا به نشانی https://corona-kara.mcls.gov.ir و مرحله آخر ارسال اطلاعات به بانک عامل جهت پرداخت تسهیلات حمایتی است.

در فرایند ثبت نام و بهره‌مندی واحدهای کسب و کار از تسهیلات مذکور، وزارت کار با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی به یک میلیون واحد کسب و کار که آنها را مشمول دریافت این تسهیلات دانسته، پیامک ارسال می‌کند و کارفرمایان به محض دریافت پیامک بر اساس کد ملی خود وارد سامانه می شوند و فرایند ثبت نام و ارائه مشخصات اولیه را دنبال می کنند پس از این مرحله، اطلاعات ثبت شده به بانکهای عامل ارسال و پرداخت تسهیلات آغاز می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4.1 (8 رای)
سیتنا 1
2020-05-14 13:11

دیدگاه‌ها

تصویر فاطمه مسچی
در خواست وام کرونا
ارسال شده توسط فاطمه مسچی در 19 بهمن 99 - 18:03
تصویر علی
سامانه وام کرونا برای مشاغل اسیب دیده کی باز میشه .میخاستم وام بگیرم .خیلی بهش احتیاج دارم
ارسال شده توسط علی در 25 آذر 99 - 22:28
تصویر mehdi
سلام انشاالله که حل شه
ارسال شده توسط mehdi در 04 شهريور 99 - 21:23

افزودن دیدگاه جدید