کد مطلب: 

244508

تغییرات در وزارت صمت با حکم سرپرست جدید

در راستای انتخاب حسین مدرس خیابانی به عنوان سرپرست جدید وزارت صمت، وی انتصابات جدیدی در این وزارتخانه انجام داد.
تغییرات در وزارت صمت با حکم سرپرست جدید

به گزارش سیتنا، در این راستا "صدراله دولت" به عنوان سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استان های وزارت صمت، منصوب شد. 

حسین مدرس خیابانی در این حکم آورده است:

انتظار می رود با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید ضمن تعامل موثر و سازنده با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی که همواره از جایگاه رفیع و ارزشمندی برخوردارند، به ویژه کمیسیون های تخصصی و نیز مراجع محترم قضایی و حقوقی، استانداران محترم و سایر مقامات محلی و منطقه ای، سازمان ها، موسسات و شرکت های وابسته در زمینه تحقق اهداف وزارتخانه. گام های موثر برداشته شود.

وی در این حکم تآکید کرده است: به منظور اثر بخشی هرچه بیشتر تصمیمات، بدین وسیله اختیارات قابل واگذاری قانونی سرپرست وزارت در حوزه مسئولیت سپرده شده را به جنابعالی تفویض می نمایم، بدیهی است تمامی همکاران گرامی در حوزه های ستاد و صف، همراهی و هماهنگی کامل و جامع را با جنابعالی در اجرای وظایف محوله به عمل خواهند آورد.

همچنین از زحمات افشار فتح الهی در دوران تصدی این مسئولیت تشکر شده است.

گفتنی است، "محمدحسن صبوری دیلمی" نیز به عنوان مدیرکل دفتر وزارتی این وزارتخانه منصوب شد.

حسین مدرس خیابانی در حکم صادره آورده است:

نظر به جایگاه مهم حوزه وزارتی، انتظار می رود ضمن حسن تدبیر و برنامه ریزی برای برقراری ارتباط موثر و پویا و با همکاری و هماهنگی کلیه معاونان، روسای سازمانها، مدیران و همکاران عزیز در وزارت و با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در چارچوب شرح وظایف و انجام امور محوله موفق و موید باشید.

همچنین از زحمات افشار فتح الهی در دوران تصدی مدیرکلی دفتر وزارتی تشکر شده است.

در همین حال، سرپرست جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت در حکمی "مهدی اصفهانی" را به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارتخانه منصوب کرد.

در حکم صادره از سوی حسین مدرس خیابانی آمده است:

انتظار می رود ضمن رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، بهسازی ساختار تشکیلاتی وزارت در راستای تقویت نقش حاکمیتی آن، توانمند سازی نیروی انسانی و استمرار اصلاح نظام اداری، بهینه سازی فرایندهای مالی و ذی حسابی با هدف استفاده موثر و بهینه از منابع و صرفه جویی در هزینه ها، ارتقای نقش و جایگاه فعالیت‌های ادارات کل استان ها و ایجاد هماهنگی با سایر ادارات در جهت کارآمدی امر مربوط، ارتقای سطح رفاه کارکنان و انجام اقدامات لازم به منظور بهبود بهره وری و استفاده مطلوب از فضاهای اداری و امکانات وزارت در مرکز و استان ها در اولویت برنامه های آن معاونت قرار گیرد.

همچنین از زحمات ارزشمند یونس الستی در بخش‌های توسعه مدیریتی و منابع انسانی در دوران تصدی این مسئولیت از طرف کارکنان خدوم وزارت صنعت، معدن و تجارت قدردانی و تشکر شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-05-12 14:48

افزودن دیدگاه جدید