کد مطلب: 

244498

فراخوانی برای رونق فعالیت‌های استارتاپی؛ طرح‌های فناورانه همگرا را ارائه کنید

«نوپاهای همگرا» به چهارمین دوره خود رسید تا توسعه کسب و کارهای استارتاپی رونق گیرد. 61 محور دارای اولویت در این فراخوان مد نظر است تا رفع نیازهای کشور در این حوزه‌ها با سرعت بیشتری انجام شود.
فراخوانی برای رونق فعالیت‌های استارتاپی؛ طرح‌های فناورانه همگرا را ارائه کنید

به گزارش سیتنا، نوپاهای فناوری‌های همگرا برای معرفی طرح‌های برگزیده به سرمایه‌گذاران، مشتریان و حامیان بالقوه تا 31 خرداد ماه مهلت برای ارسال طرح‌های را دارند تا در چهارمین دوره از فراخوان «نوپاهای فناوری‌های همگرا» شرکت کنند.

این فراخوان اواخر بهمن ماه سال گذشته توسط مرکز راهبردی فناوری‌های همگرا معاونت علمی و با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان منتشر شد. بر اساس آن طرح‌های انتخاب شده می‌توانند از تسهیلات و حمایت‌هایی برخوردار شوند. آموزش اصول کسب و کار، توسعه محصول و ارائه به سرمایه‌گذاری یکی ازاتفاقاتی است که برای برگزیدگان رخ می‌دهد. همچنین ارائه خدمات ارزیابی، مشاوره و منتورینگ بهره مند می‌شود و به آنها برای استقرار در فضای کار کمک می‌شود.

ارائه 15 نوع خدمات مشاوره‌ای

تیم‌های حاضر در این فراخوان 15 توع خدمات مشاوره تا زمان توسعه کسب و کار خود دریافت می‌کنند که می‎توان به مشاوره‌های توسعه کسب و کار، ثبت پتنت و توسعه محصول اشاره کرد. همچنین آنها تا زمان پیشرفت فنی فعالیت خود از حمایت‌های مالی بهره مند می‌شوند. پس می‌توان گفت طرح‌ها شتابدهی می‌شوند و این فراخوان مانند یک شتابدهنده برای استارتاپ‌های نوپا در حوزه همگرا عمل می‌کند.

61 محور در این فراخوان مد نظر قرار داد که می‌توان به ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته، ملزومات و تجهیزات پزشکی، مواد پیشرفته، کشاورزی و صنایع غذایی و فرآورده‌های پیشرفته حوزه تشخیص و درمان اشاره کرد. یکی از تفاوت‌های فراخوان چهارم با دوره‌های پیشین نیز همین گسترش محورها است که بر اساس اولویت‌های کشور و حرکت به سمت رفع نیازها انجام شده است.

علاقمندان در هریک از حوزه‌ها که حداقل یک نمونه اولیه از طرح خود را دارند که در ساخت آن از دو فناوری همگرا استفاده شده است می‌توانند از فرصت ایجاد شده در این فراخوان بهره مند شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4 (1 vote)
سیتنا 3
2020-05-12 11:30

افزودن دیدگاه جدید