کد مطلب: 

244458

کوچه‌ها بر اساس استانداردهای آدرس نویسی پستی نامگذاری می شوند

مدیر کل جغرافیایی و اطلاعات مکانی شرکت ملی پست از توافق شورای عالی استان‌ها و شرکت ملی پست برای نام گذاری و شماره گذاری کوچه‌ها و معابر کشور بر اساس استانداردهای آدرس نویسی پستی خبر داد.
کوچه‌ها بر اساس استانداردهای آدرس نویسی پستی نامگذاری می شوند

به گزارش سیتنا، کاوه دولتی مدیر کل جغرافیایی و اطلاعات مکانی شرکت ملی پست با اشاره به ابلاغ نامه شورای عالی استان‌ها مبنی بر ضرورت حضور نماینده پست در کمیسیون‌های تخصصی نام گذاری اماکن و معابر شوراهای اسلامی شهرها، افزود: بر این اساس، نماینده‌‌ای از پست در جلسات نامگذاری اماکن و معابر حضور داشته باشد تا با ارائه نظرات تخصصی مربوط به آدرس دهی استاندارد، از شماره گذاری‌ها و نام گذاری‌های خارج از این چارچوب پیشگیری شود.

وی با تاکید بر اینکه وجود اماکن بی‌نام و دارای اسامی مشابه یکی از عوامل موثر بر کندی پیشرفت طرح ملی جی نف است، تصریح کرد: با اجرای دستور رییس شورای عالی استان‌ها و نام گذاری استاندارد اماکن و معابر، طرح جی نف با شتاب بیشتری انجام و در تمامی کشور آماده سرویس دهی می‌شود.

دولتی با اشاره به استقبال اعضای شورای شهر تهران بر ضرورت شماره‌گذاری کوچه‌ها با هماهنگی شرکت ملی پست و بر اساس کدپستی، گفت: این اقدام می‌تواند گامی موثر در اجرایی شدن جی نف در کلان شهر تهران باشد چرا که در حال حاضر تعدادی زیادی معبر بدون نام، دارای نام مشابه و حتی دو نام در شهرهای کشور از جمله شهر تهران وجود دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-05-11 11:40

افزودن دیدگاه جدید