کد مطلب: 

244169

رشد ۷۰ درصدی کاربران اپلیکیشن‌ ویدئو کنفرانس مایکروسافت

مایکروسافت به تازگی اعلام کرده که آمار کاربران روزانه سرویس ویدئو کنفرانس مایکروسافت نیز به ۷۵ میلیون نفر رسیده است.
رشد ۷۰ درصدی کاربران اپلیکیشن‌ ویدئو کنفرانس مایکروسافت

به گزارش سیتنا، همزمان با شیوع گسترده ویروس کرونا، اعلام قرنطینه، تعطیلی مراکز آموزشی و ادارات و همچنین دورکاری شهروندان در بسیاری از کشورهای جهان استفاده از اپلیکیشن‌های ویدئو کنفرانس یا تماس‌های ویدئویی گروهی جایگزین فعالیت حضوری کارکنان در محل کار خود شده، رشد و افزایش قابل توجهی یافته است.

از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های ویدئو کنفرانس در ماه‌های گذشته می‌توان به اپلیکیشن زوم، گوگل میت، مایکروسافت تیمز و اسکایپ اشاره کرد.

حالا بر اساس تازه‌ترین آمار منتشره از سوی شرکت مایکروسافت، آمار کاربران فعال اپلیکیشن مایکروسافت تیمز (microsoft teams) با رشدی ۷۰ درصدی نسبت به ماه گذشته همراه بوده و به عدد ۷۵ میلیون کاربر فعال در روز رسیده است.

این آمار که توسط ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت همزمان با ارائه گزارش مالی این شرکت اعلام و منتشر شده است، نشان می دهد که آمار کاربران مایکروسافت تیمز به بزرگترین رقیب خود یعنی اپلیکیشن زوم نزدیک شده است و انتظار می‌رود آنها به زودی وارد یک رقابت تنگاتنگ شوند.

این گزارش‌ها همچنین حاکی از آن است که بالغ بر ۲۰۰ میلیون کنفرانس ویدئویی تنها در یک روز برای سرویس مایکروسافت تیمز ثبت شده است، این در حالیست که اپلیکیشن زوم حدود ۳۰۰ میلیون کنفرانس در روز را برای خود به ثبت رسانده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-05-01 09:57

افزودن دیدگاه جدید