کد مطلب: 

244145

افزایش تولید روزانه ماسک به ۶ میلیون عدد در سطح کشور

وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان بازدید از کارگاه تولید ماسک بهداشتی بانوان جهادگر تبریز گفت: تا قبل از شیوع کرونا تولید روزانه ماسک در کشور، بالغ بر ۲۰۰ هزار قطعه بود که امروز به همت همه تلاشکران عرصه تولید و گروه های مختلف مردمی، میزان تولیدات به حدود ۶ میلیون عدد در روز رسیده است.
افزایش تولید روزانه ماسک به ۶ میلیون عدد در سطح کشور

به گزارش سیتنا، رضا رحمانی در اولین برنامه کاری سفر یکروزه خود به تبریز، با حضور در سالن ورزشی قطران این شهر، از نزدیک شاهد تلاش خستگی ناپذیر بانوان جهادگر در کمیته بانوان موکب سیدالشهدای استان بود.

وی در این بازدید با اشاره به اینکه بسیج در همه عرصه ها توانمندی خود را بصورت تمام و کمال به رخ کشیده، افزود: ترویج فرهنگ ایثار و سازندگی یکی از مهمترین دلایل شکست نقشه دشمنان بوده است.

وی ادامه داد: پس از شیوع بیماری کرونا، بدخواهان نظام سعی در القای کمبود کالاهای اساسی و بهداشتی در کشور داشتند که با توجه به تمهیدات اتخاذ شده و تامین مناسب کالاهای ضروری مورد نیاز و با همراهی ستودنی آحاد جامعه شاهد شکست این نقشه شوم بودیم.

رحمانی با تاکید بر اینکه در حال حاضر بستر مناسب برای صادرات کالاهای بهداشتی از جمله ماسک در کشور فراهم شده است، تصریح کرد: فقط در بخش تولید مواد ضدعفونی کننده علاوه بر واحدهای صنعتی که خطوط تولید خود را به تولید محلولهای بهداشتی تغییر داده اند؛ ۴۰ واحد صنعتی تخصصی کشور در حال تولید انواع این محلولها هستند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در حال حاضر هیچ کمبودی در تامین کالاهای اساسی و بهداشتی وجود ندارد و آمادگی لازم در صنایع کشور برای صادرات کالاهای بهداشتی به کشور های همسایه و دیگر نقاط جهان نیز وجود دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-04-30 12:31

افزودن دیدگاه جدید